“Gangguan Mistis Pierre Andre Selepas Penggambaran ‘Paradoks’ – Misteri atau Kebetulan?”


Korang mesti nak tahu apa yang berlaku selepas penggambaran filem seram ‘Paradoks’? Pierre Andre, pelakon dan pengarah terkenal, baru-baru ini mendedahkan bahawa dia masih berdepan dengan gangguan mistik dua tahun selepas selesai penggambaran filem tersebut.


Pierre, yang juga dikenali sebagai Mohd Pierre Andre Nazarul Andre, mengaku bahawa walaupun penggambaran telah berakhir, dia masih merasai pelbagai kejadian aneh yang dikaitkan dengan filem itu. Ini termasuklah pengalaman menggunakan jasad sebenar untuk babak proses awet mayat dalam cerita tersebut.


“Filem ‘Paradoks’ ini memerlukan kami menggunakan dua mayat sebenar untuk penggambaran babak awet mayat. Selepas itu, macam-macam kejadian mistik berlaku – barang bergerak sendiri, botol wangian jatuh, dan terasa seperti ada orang berjalan dalam rumah. Ada orang kata ini adalah roh yang tidak tenteram dan mengikuti saya balik,” jelas Pierre kepada kami.


Menariknya, filem ini adalah karya pertama Pierre selepas sekian lama menyepi dari dunia seni. Tapi, Pierre tak berhenti di situ! Dia kini sibuk dengan projek terbaru, ‘Jangan Pandang Belakang 2’, yang bakal ditayangkan pada November tahun ini.


Selain itu, Pierre juga memilih untuk kekal low-profile dengan tidak menggunakan talian mudah alih. Walaupun dia ada telefon, ia hanya digunakan untuk merakam gambar dan video untuk saluran YouTube. Untuk berhubung, Pierre bergantung pada isterinya yang menguruskan kerjayanya.


“Saya lebih suka hidup tanpa telefon kerana ia memberi ketenangan. Tapi, saya masih memantau perkembangan semasa dengan pinjam telefon isteri untuk melihat sosial media,” ujar Pierre.


Walaupun Pierre mengakui pentingnya media sosial untuk mempromosikan karier, dia tidak menganggap dirinya sebagai selebriti, tetapi lebih kepada pengkarya. Filem ‘Jangan Pandang Belakang 2’ akan menampilkan barisan pelakon hebat seperti Emma Maembong, Iedil Dzuhrie Alaudin, Mawar Rashid, Alif Hadi, Khatijah Tan, Ruminah Sidek, dan Cat Farish.


Jadi, bagi korang yang ingin tahu lebih lanjut tentang pengalaman mistik Pierre Andre dan perkembangan terbaru dalam dunia filem, jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan korang! 💫🎬

Previous Post Next Post

Contact Form