Gempar! Dr Jezamine Fail Cerai Terhadap Harith Iskander, Apa Kes?!


Tanpa angin tanpa ribut, tiba-tiba ada khabar angin yang menggemparkan dunia hiburan kita. Rumah tangga pelakon dan pelawak terkenal, Harith Iskander, dan isterinya, Dr Jezamine Lim, dikatakan sedang berdepan dengan masalah. Betul ke ni? 😱


Dengar cerita, Dr Jezamine dah pun memfailkan cerai terhadap Harith di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur. Kes ni pula bakal disebut tak lama lagi.


Tambah menarik lagi, Dr Jezamine dilihat bergambar di depan dewan mahkamah, lengkap berjubah dan bertudung, ditemani oleh peguam syarie terkenal, Datuk Akberdien Abdul Kadir. Siapa yang tak kenal Datuk Akberdien ni, kan? Dia pernah mewakili ramai artis popular dalam kes cerai mereka.


Bila kami tanya sendiri kepada Dr Jezamine pada Selasa, dia mengesahkan yang dia memang dah failkan permohonan cerai terhadap suaminya sekitar bulan Jun lepas.


"Betul, saya telah memfailkan cerai. Saya tak ingat tarikh sebenar, tapi lebih kurang sebulan lalu," katanya.


Tapi, bila ditanya sebab sebenar dia memfailkan cerai, Dr Jezamine belum bersedia nak komen apa-apa lagi.


"Saya belum ada sebarang komen. Mungkin nanti saya akan ceritakan," katanya ringkas.


Sementara itu, Harith yang dihubungi oleh kami  juga memilih untuk tak beri sebarang komen mengenai hal ini.


"Saya tiada sebarang komen tentang perkara itu," tegasnya.


Untuk info korang, Harith dan Jezamine berkahwin pada 12 Jun 2010 dan mereka dikurniakan tiga orang anak yang comel-comel belaka iaitu Zander Xayne, 14, Alessandra Jayne, 11, dan Zydane Zayne, 9 tahun.


Eh, apa pendapat korang tentang berita ni? Kongsikan dengan kami di ruangan komen. Jangan lupa untuk share artikel ni dengan kawan-kawan korang supaya diorang pun tahu cerita sebenar! 📢👫👭👬

Previous Post Next Post

Contact Form