Hadiah Wang Tunai 'Segunung' dari Atta Halilintar untuk Aurel Hermansyah, Bukti Cinta Tak Terhingga


Dalam dunia selebriti, ada banyak cara untuk menunjukkan kasih sayang. Namun, Atta Halilintar mengambil pendekatan yang luar biasa dengan menghadiahkan 'segunung' wang tunai kepada isterinya, Aurel Hermansyah. Hadiah ini bukan sahaja unik tetapi penuh dengan simbolik cinta dan penghargaannya terhadap Aurel.


Atta, seorang pempengaruh media sosial terkenal, benar-benar mencuri perhatian apabila dia mencipta replika beg tangan, sejambak bunga gergasi, dan kek 10 tingkat menggunakan wang tunai! Semua ini adalah bersempena dengan sambutan hari jadi Aurel yang ke-26 baru-baru ini.


Menurut Atta, hadiah wang tunai ini diberikan untuk memudahkan Aurel membeli barang yang diinginkan. Malah, jika ada lebihan wang, ia boleh didermakan kepada golongan yang memerlukan. "Tahun ini cuma duit saja, kalau beli barang takut ada benda lain diminta. Hadiahnya pun boleh buat sedekah juga," katanya.


Walaupun jumlah wang yang dihadiahkan tidak didedahkan, ia jelas menunjukkan betapa besar cinta Atta terhadap isterinya. Dia berharap hadiah ini dapat menghapuskan sedikit sebanyak kata-kata negatif yang dilemparkan oleh netizen terhadap Aurel.


"Semoga gembira dengan bunga, beg tangan dan kek. Bahagia terus jangan fikirkan kata-kata orang... Saya di sini bersamamu," ujar Atta penuh kasih.


Sebelum ini, Aurel sering berdepan dengan komen negatif mengenai tubuh badannya. Ada juga khabar angin mengatakan dia bukan menantu pilihan ibu bapa Atta. Namun, dengan hadiah ini, Atta menunjukkan bahawa cinta dan sokongannya terhadap Aurel tidak akan goyah.


Untuk rekod, pasangan romantis ini berkahwin pada tahun 2021 dan kini bahagia dengan kehadiran dua orang cahaya mata perempuan, Ameena yang berusia 2 tahun dan Azura yang baru berusia enam bulan.


Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda! Biarkan mereka juga terinspirasi dengan kisah cinta manis Atta dan Aurel.







Previous Post Next Post

Contact Form