Harith Iskander dan Isteri: Kes Cerai Ditunda, Apa Ceritanya?


Drama Rumah Tangga Harith Iskander dan Dr Jezamine Lim: Kes Cerai Ditangguhkan ke Tarikh Lain!


Hey pembaca setia, ada berita hangat untuk dikongsi! Sebutan kes penceraian pelakon dan pelawak terkenal, Harith Iskander, dan isterinya, Dr Jezamine Lim, yang sepatutnya berlangsung pada 15 Julai ini, terpaksa ditunda. Kenapa ya?


Apa Sebab Kes Ditangguhkan?


Peguam mereka, Datuk Akberdin Abdul Kader, menjelaskan bahawa penangguhan ini disebabkan beberapa perkara yang tidak dapat dielakkan. Tapi jangan risau, pasangan ini komited dan memberi kerjasama yang baik untuk menyelesaikan kemelut rumah tangga mereka.


"Memang betul, kes itu wujud dan tarikh sudah ada. Tapi ditunda kerana mahkamah ada urusan lain. Kami akan maklumkan tarikh baru selepas ini. Kedua-duanya memberi kerjasama yang baik. Jadi, tunggu tarikh baru yang akan dimaklumkan," kata Akberdin kepada kami.


Apa Komen Dr Jezamine?


Pada 9 Julai lalu, Dr Jezamine mengesahkan sudah memfailkan cerai terhadap Harith di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur sekitar Jun lalu. Sebelum ini, foto Dr Jezamine dan Akberdin di hadapan dewan mahkamah menimbulkan desas-desus mengenai rumah tangga mereka.


Sejarah Cinta Mereka


Harith dan Jezamine mendirikan rumah tangga pada 12 Jun 2010 dan dikurniakan tiga cahaya mata comel: Zander Xayne (14), Alessandra Jayne (11), dan Zydane Zayne (9). Mereka seringkali mempamerkan kebahagiaan keluarga di media sosial, membuat ramai terkejut dengan berita penceraian ini.


Apa Akan Terjadi Seterusnya?


Untuk perkembangan lanjut, kita tunggu dan lihat. Harap-harap mereka dapat menyelesaikan segala isu dengan baik demi kebahagiaan anak-anak mereka.


Jangan Ketinggalan!


Nantikan kemas kini seterusnya mengenai kes ini. Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda. Mungkin ada yang tak tahu lagi tentang cerita panas ini. Klik share sekarang! 🚀

Previous Post Next Post

Contact Form