Harith Iskander dan Isteri Tetap Mesra, Sertai Pertandingan Pickleball Bersama Anak-Anak




Cerita Kehidupan Keluarga Harith Iskander: Tetap Mesra Walaupun Dilanda Kontroversi

Pelawak terkenal Harith Iskander menunjukkan bahawa walaupun rumah tangganya sedang dilanda gosip, beliau dan isterinya, Dr Jezamine Lim, masih mengekalkan hubungan baik. Menerusi perkongsian di laman Instagram, pasangan ini dilihat meluangkan masa berkualiti bersama anak-anak mereka dengan menyertai pertandingan pickleball.


Harith dan Dr Jezamine bersama tiga anak mereka, Zander Xayne, 14, Alessandra Jayne, 11, dan Zydane Zayne, 9, kelihatan gembira ketika bermain sukan tersebut. Malah, mereka turut merakamkan gambar keluarga yang penuh keceriaan.


Keluarga Bahagia dalam Sukan

Dr Jezamine berkongsi di Instagram, “Kali kedua bermain pickleball dan kami menyertai pertandingan. Satu keluarga menyertai pertandingan.” Perkongsian ini mendapat banyak respon positif daripada pengikutnya yang berharap agar pasangan ini tidak akan berpisah.


Seorang pengikut menulis, “Saya harap kamu berdua tidak akan bercerai. Anak-anak akan dihantui perkara ini dan menjadi mangsa. Tolong terus kekal sebagai keluarga bahagia.” Seorang lagi menambah, “Janganlah bercerai, anda berdua nampak gembira.”


Kontroversi dan Harapan Pengikut

Kisah keretakan rumah tangga Harith mula menjadi bualan selepas gambar Dr Jezamine bersama peguam syarie Datuk Akberdin Abdul Kadir tersebar. Dalam satu temu bual bersama kami, Dr Jezamine mengesahkan dia telah memfailkan permohonan cerai pada bulan lalu. Namun, Harith dalam satu kenyataan berkata dia akan berkongsi perkara tersebut dalam masa terdekat.


Perceraian mereka yang dijadualkan berlangsung pada 15 Julai terpaksa ditangguhkan atas beberapa sebab yang tidak dapat dielakkan. Untuk rekod, Harith dan Jezamine mendirikan rumah tangga pada 12 Jun 2010 dan telah dikurniakan tiga orang cahaya mata.


Call to Action

Jangan lepaskan peluang untuk mengikuti perkembangan terkini mengenai keluarga selebriti ini. Kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda supaya mereka juga dapat mengetahui cerita menarik ini. Sama-sama kita doakan yang terbaik untuk keluarga Harith Iskander. 💖

Previous Post Next Post

Contact Form