Harith Iskander Tampil Jelaskan Isu Tuduhan Model Nadira Isaac Punca Perceraian: Hanya Gosip Murahan!




Assalamualaikum, pembaca yang dihormati! 🌟


Baru-baru ini, satu gosip panas telah menggema di media sosial mengenai pelawak dan pelakon terkenal, Harith Iskander. Ramai yang bertanya-tanya tentang dakwaan yang mengatakan model dan ratu cantik, Nadira Isaac, menjadi punca perceraian antara Harith dan bekas isterinya, Dr Jezamine Lim. Adakah benar dakwaan ini atau sekadar cerita rekaan semata-mata? Jom kita selami penjelasan daripada Harith sendiri!


Harith Iskander Buka Mulut

Harith Iskander, 58, menjelaskan bahawa tuduhan tersebut hanyalah gosip murahan yang sengaja diwujudkan untuk meraih perhatian. Menurut Harith, dia tidak pernah ambil pusing tentang berita tersebut sehingga ia dimaklumkan oleh bekas isterinya. "Saya tidak membaca cerita dari netizen. Saya rasa ini hanya usaha beberapa pihak untuk menarik perhatian," katanya kepada kami.


Beliau menambah, isu ini adalah perkara yang akan "panas sekejap" sebelum lenyap. Harith menganggap ia sebagai taktik sesetengah pihak yang cuba "menangguk di air keruh."


Penjelasan Dr Jezamine

Dr Jezamine Lim, 41, turut mengulas mengenai isu ini. Menurutnya, Nadira adalah kenalan biasa dan tidak lebih dari itu. "Itu hanya spekulasi. Kami hanya bertegur sapa di acara, bukan kawan rapat. Jangan bazirkan masa dengan isu ini," ujar Dr Jezamine.


Beliau juga menegaskan bahawa gosip ini adalah cara beberapa individu untuk meraih perhatian media. “Saya kini tahu siapa kawan dan siapa lawan. Apabila isu ini mendapat perhatian, ramai yang cuba ambil kesempatan,” tambahnya.


Isu Kaitan Dengan Nadira Isaac

Nadira Isaac, yang juga dituduh menjadi punca perceraian, menafikan dakwaan tersebut. Menurutnya, dia tidak ada kaitan langsung dengan masalah yang dihadapi oleh Harith dan Dr Jezamine.


Kesimpulan

Pada 25 Julai lalu, Harith dan Dr Jezamine telah sah bercerai talak satu di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur. Perceraian ini dikatakan berlaku kerana tiada lagi persefahaman antara mereka. Pasangan ini mendirikan rumah tangga pada 12 Jun 2010 dan dikurniakan tiga orang anak: Zander Xayne, 14, Alessandra Jayne, 11, dan Zydane Zayne, 9 tahun.


Kepada semua pembaca, jangan mudah terpengaruh dengan gosip dan spekulasi. Ikuti berita dengan bijak dan sentiasa dapatkan maklumat yang sahih. Jika anda rasa artikel ini berguna, jangan lupa untuk kongsi dengan kawan-kawan anda supaya mereka juga tahu perkembangan terkini ini! 🌟📲


#HarithIskander #NadiraIsaac #Gosip #Perceraian #InfoTerkini

Previous Post Next Post

Contact Form