Hasif Upin Luah Kekecewaan, Dedah Rakan Artis Yang Sebar Cerita Buruk!


Penyanyi terkenal Hasif Upin baru-baru ini membuat pendedahan mengejutkan mengenai seorang rakan artis yang didakwa telah menyebarkan cerita buruk tentang dirinya. Luahan hati Hasif ini pastinya menarik perhatian ramai!


Dalam satu perkongsian di Instagram, Hasif, atau nama sebenarnya Muhammad Hasif Sharuddin, 32, meluahkan rasa kecewa kerana tindak-tanduk rakan artis tersebut telah menyebabkan dia kehilangan beberapa tawaran kerja. Menurut Hasif, ada pihak yang termakan dengan kata-kata negatif yang dilemparkan oleh rakan tersebut.


"Saya memang tak faham kenapa dia perlu buat begitu. Setiap kali ada tawaran kerja untuk saya, dia mulalah bercakap buruk dan menganggap saya tidak profesional serta tidak layak untuk diberi peluang," jelas Hasif.


Walaupun ada pihak yang masih percaya pada kebolehan Hasif, dia akui pernah kehilangan dua tawaran kerja disebabkan fitnah tersebut. Hasif juga mendedahkan bahawa dia mula mengetahui perbuatan rakan itu sejak sebulan lalu dan mempunyai bukti yang kukuh mengenai perkara tersebut.


"Selepas mengetahui tentang semua ini, saya lebih banyak bersabar dan cuba mendiamkan diri. Tapi, memang susah untuk menahan rasa marah. Kalau jumpa depan-depan, rasa macam nak tumbuk saja," tambahnya.


Dalam masa yang sama, Hasif terkejut dengan sikap rakan artis tersebut yang seolah-olah tidak menyedari masalah yang timbul. Walaupun sudah lama mengenali rakan tersebut, Hasif kini bersedia untuk bersemuka dan menyelesaikan perkara ini secara baik.


"Dia sering follow dan unfollow saya di Instagram. Bila saya block nombor telefonnya, dia juga ada bertanya. Pelik sebab dia macam tak rasa bersalah langsung," kata Hasif.


Jadi, apa pendapat anda tentang isu ini? Adakah Hasif patut terus bersabar atau ada cara lain untuk menangani situasi ini? Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan supaya mereka juga tahu cerita sebenar di sebalik kontroversi ini! 🚀👀

Previous Post Next Post

Contact Form