"Ibu Virgoun Kirim Pen dan Buku ke Pusat Pemulihan: Sokongan Penuh untuk Anak Tercinta"



Ibu kepada penyanyi terkenal Virgoun, Eva, baru-baru ini berkongsi kisah sedih dan harapannya untuk anaknya yang kini sedang menjalani rawatan di pusat pemulihan dadah. Walaupun dia tidak dibenarkan melawat Virgoun secara peribadi, Eva tetap berusaha untuk memberikan sokongan penuh kepada anaknya dengan menghantar beberapa barang penting.


Eva, yang kini berusia 60 tahun, meluahkan rasa kecewa apabila permintaannya untuk bertemu Virgoun tidak dibenarkan. Dia hanya dibenarkan menghantar barang-barang yang diperlukan anaknya, seperti duit untuk makanan di kantin pusat pemulihan tersebut.


"Walaupun tidak dapat berjumpa dengan Virgoun, saya tetap mahu dia tahu bahawa saya ada di sini untuk menyokongnya. Saya kirimkan buku dan pen supaya dia boleh terus berkarya dan tidak berhenti mencipta," kata Eva.


Dengan sepenuh hati, Eva berharap pen dan buku yang dikirimnya dapat memberikan inspirasi kepada Virgoun. Dia percaya bahawa di dalam pusat pemulihan itu, anaknya mungkin akan menemui idea-idea baru dan menghasilkan karya yang menarik.


Pada 20 Jun lalu, Virgoun dan seorang wanita ditahan oleh pihak berkuasa di Jakarta Selatan kerana didapati terlibat dengan dadah. Polis turut merampas syabu seberat 0.2 gram. Virgoun dan wanita tersebut juga didapati positif dadah selepas ujian air kencing dilakukan.


Mengikut undang-undang Indonesia, Virgoun berdepan dengan hukuman penjara selama empat tahun jika sabit kesalahan. Ini merupakan satu lagi cabaran dalam hidupnya selepas bercerai dengan Inara Rusli tahun lalu.


Kehidupan Virgoun memang penuh liku sejak penceraian tersebut, namun dengan sokongan ibu dan harapan baru, diharap dia akan dapat bangkit dan terus berkarya.


Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! Mari kita bersama-sama memberi sokongan kepada Virgoun dan keluarganya dalam waktu sukar ini.

Previous Post Next Post

Contact Form