Jamie Foxx Menceritakan Pengalaman Koma Selepas Mengambil Pil Tidur Berlebihan


Pelakon ternama Hollywood, Jamie Foxx, mengalami detik yang mencemaskan apabila beliau terjatuh koma selama 20 hari selepas mengambil pil tidur secara berlebihan. Dalam satu pengakuan terbuka, Jamie, yang berusia 56 tahun, mendedahkan bahawa beliau kehilangan ingatan sepenuhnya selepas terbangun dari koma tersebut.


"Saya mengalami sakit kepala yang teruk, dan minta kawan saya berikan ubat tidur," kata Jamie dalam satu wawancara yang menggemparkan.


Selama 20 hari itu, Jamie tidak dapat mengingati apa-apa yang berlaku. Beliau terpaksa bergantung kepada keterangan kakak dan anak perempuannya yang membawanya ke hospital.


Walau bagaimanapun, Jamie enggan memberikan terlalu banyak butiran mengenai keadaannya, hanya menyebut ada masalah di bahagian kepalanya yang didapati oleh doktor.


"Saya lebih suka untuk tidak menceritakan terlalu banyak di hadapan kamera," tambahnya.


Meskipun mengalami pengalaman yang sangat sukar, pelakon filem "Ray" itu menggambarkan pengalaman itu sebagai satu perjuangan yang menguji kesabarannya.


"Apa yang saya alami seperti saya pergi ke neraka dan kembali. Walaupun amat mencabar, saya sedang cuba untuk pulih semula," katanya sambil berkongsi betapa emosinya sering terganggu selepas insiden tersebut.


Bagi peminat Jamie Foxx dan peminat filem-filemnya, pengakuan ini pastinya menggugah perasaan. Jangan lupa kongsi cerita ini dengan kawan-kawan anda untuk memberi mereka peluang untuk mengetahui lebih lanjut mengenai pengalaman yang menarik ini.


(Call to Action): Kongsi cerita ini dengan kawan-kawan anda untuk memberi mereka peluang untuk mengetahui lebih lanjut mengenai pengalaman yang menarik ini.

Previous Post Next Post

Contact Form