Jennie Blackpink Konon Muncul dalam Filem Deadpool & Wolverine? Apa Khabar Sebenar?


Terkini di media sosial, satu khabar angin sedang hangat diperkatakan bahawa penyanyi popular Jennie Blackpink akan membuat penampilan khas dalam filem Marvel yang akan datang, "Deadpool & Wolverine". Khabar ini mula mencetuskan spekulasi apabila sebuah video menunjukkan kredit akhir filem tersebut memaparkan nama Jennie sebagai "Deadpool Korea."


Berdasarkan laporan Allkpop, berita ini mula tersebar apabila individu yang menghadiri tayangan perdana filem berkenaan memuat naik video yang menunjukkan nama Jennie di dalam kredit akhir. Namun, netizen segera menyuarakan keraguan, mengatakan bahawa nama yang dipaparkan bukan nama komersial sebenar Jennie, iaitu Jennie Ruby Jane.


“Tak mungkinlah! Ini mungkin hanya khabar angin,” komen beberapa netizen. Mereka menambah, “Dia tidak sepatutnya menggunakan nama kumpulan nyanyiannya dalam filem.”


Tambah mengelirukan, video yang menunjukkan kredit akhir dengan nama Jennie telah pun dipadamkan, meninggalkan persoalan tentang kesahihan berita tersebut. Sehingga kini, tiada kenyataan rasmi dikeluarkan untuk menjelaskan kebenaran di sebalik spekulasi ini.


Apa pendapat anda tentang khabar angin ini? Adakah anda rasa Jennie akan benar-benar membuat penampilan dalam filem tersebut, atau ini hanya satu gurauan? Kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda dan beri tahu kami apa yang anda fikirkan!


Jangan lupa untuk ikuti perkembangan terkini di sini dan sebarkan berita ini kepada rakan-rakan anda! 🌟

Previous Post Next Post

Contact Form