Jung Yoo Min Bakal Menamatkan Zaman Bujang pada Ogos! Siapa Bakal Suaminya?


Pelakon Korea Selatan terkenal, Jung Yoo Min, akan melangkah ke jenjang perkahwinan pada bulan Ogos ini, namun siapa gerangan lelaki yang berjaya merebut hatinya masih menjadi misteri.


Jung Yoo Min, 33 tahun, yang dikenali melalui wataknya dalam drama popular "Perfect Marriage Revenge", memilih untuk merahsiakan identiti calon suaminya dari pengetahuan umum. Baginda mengakui bahawa bakal suaminya bukanlah dari kalangan selebriti.


Selepas dua tahun membangunkan hubungan kasih dengan lelaki tersebut, Yoo Min akhirnya membuat keputusan untuk melangkah ke jenjang yang lebih serius.


Syarikat pengurusan Yoo Min, Big Feature E&T, turut mengucapkan terima kasih kepada semua peminat yang memberi sokongan dan berbahagia dengan berita baik ini.


"Majlis perkahwinan mereka diadakan secara tertutup dan hanya dihadiri oleh keluarga serta sahabat rapat," ujar wakil syarikat tersebut dalam satu kenyataan.


Kami mengajak anda untuk berkongsi berita gembira ini dengan rakan-rakan anda! Semoga Yoo Min dan pasangan mendapat kebahagiaan yang berpanjangan dalam kehidupan berumahtangga mereka.

Previous Post Next Post

Contact Form