Kasih Sayang Anak Sulung Anzalna: Eidress Si Romantik Cilik!


Terharu dengan kasih sayang anak sulungnya, pelakon Anzalna Nasir menggambarkan Mohamad Eidress sebagai seorang kanak-kanak yang sangat romantik dan penyayang.


Kejutan Romantik dari Anak Sulung

Walaupun baru berusia lima tahun, Eidress bijak mengambil hati Anzalna dengan pelbagai hadiah tidak dijangka. Anzalna, atau nama sebenarnya Nur Anzalna Md Nasir, berusia 36 tahun, merasa terharu dengan sikap romantik anaknya yang sering memberi bunga hiasan rumah dan membelai rambutnya setiap malam.


Sifat Pemurah yang Menyentuh Hati

Eidress juga tidak pernah kedekut walaupun belum memiliki wang sendiri. Anzalna menceritakan bagaimana anaknya selalu belanja dia, meskipun duit dalam dompet Versace Eidress tidak seberapa.


"Alhamdulillah Allah kurniakan anak sulung lelaki yang sangat penyayang. Selalu belai rambut saya, peluk dan cium mommy dia selalu. Setiap malam sebelum tidur akan cium peluk dan suruh mimpi dia. Sangat romantik! Selalu bagi saya bunga hiasan dalam rumah. Yang paling penting tak kedekut! Sentiasa belanja mommy dia. Kalau buka dompet Versace dia selalu bagi saya duit suruh saya shopping. Walaupun duit dalam dompet dia tak seberapa tetapi niat dia yang baik tu buat saya terharu," kata Anzalna.


Gelagat Lucu yang Menghiburkan

Anzalna turut berkongsi tentang gelagat lucu Eidress yang belum mengenal nilai wang. Kadang-kadang, Eidress membuang duitnya ke dalam tong sampah kerana menganggapnya kertas kosong. Namun, Anzalna tetap terhibur dan tidak sabar melihat anaknya membesar.


"Walaupun baru berusia lima tahun tapi dia boleh terfikir apa yang boleh membahagiakan mommy dia. I love you so much Eidrees! Terima kasih selalu manjakan mommy," tambahnya.


Keluarga Bahagia

Anzalna mendirikan rumah tangga bersama suaminya, Hanif Zaki, pada 2016. Pasangan ini dikurniakan dua cahaya mata iaitu Eidress dan Mohamad Emirhan, yang kini berusia dua tahun.


Kongsikan Artikel Ini!

Jom kongsikan kisah menyentuh hati ini dengan kawan-kawan anda! Tekan butang kongsi di bawah dan sebarkan kasih sayang Eidress kepada semua. Jangan lupa tinggalkan komen tentang pendapat anda mengenai kisah romantik cilik ini! πŸŒΈπŸ’–

Previous Post Next Post

Contact Form