Keinginan Terlaksana! Alyah Menangis Dapat Menikmati Donut Air Tangan Ibu Setelah Pulih dari Hospital


Datin Alyah, penyanyi terkenal, akhirnya dapat merasai keenakan donut yang amat diidamkan - yang dihidangkan oleh ibunya sendiri. Alyah, yang baru keluar dari hospital, berkongsi kisahnya yang menyentuh di media sosial.


Keinginan Alyah untuk menikmati donut itu bermula ketika dia berada di Tanah Suci untuk menunaikan ibadah haji. Namun, dia terpaksa menangguhkan keinginan itu setelah masuk hospital akibat batuk yang berpanjangan.


"Alhamdulillah, saya sudah keluar dari hospital dan kini berehat di rumah. Mak saya yang penyayang ini turut berusaha membuatkan donut kegemaran saya," kongsinya dengan penuh rasa syukur.


Sambil menyuap donut itu, Alyah mengalirkan air mata kegembiraan. "Saya hampir menangis ketika menyedari keistimewaan donut ini, yang dibuat dengan penuh kasih sayang oleh ibu tercinta. Allah Maha Pengasih, dan saya bersyukur atas setiap ujian yang diberikan-Nya," katanya dengan perasaan yang amat dalam.


Walau bagaimanapun, Alyah turut berkongsi bahawa kesihatan fizikalnya semakin pulih walaupun masih merasakan kesakitan di bahagian rusuk kiri.


"Alhamdulillah, kesihatan saya semakin membaik. Hanya bahagian rusuk kiri yang masih berehat. Terima kasih atas doa semua," tambahnya.


Call to Action:

Baca kisah penuh dan kongsi pengalaman manis Alyah dengan kawan-kawan anda! Jangan lupa untuk klik butang kongsi di bawah!

Previous Post Next Post

Contact Form