Keith Foo: “Sejak Bila Aku Couple dengan Tiz?” – Pendedahan Eksklusif!



Pelakon terkenal, Keith Foo, baru-baru ini tampil memberi penjelasan mengenai isu yang sering dibangkitkan oleh netizen tentang hubungannya dengan aktres cantik, Tiz Zaqyah.


“Aku Tak Pernah Bercinta dengan Tiz”


Keith Foo atau nama sebenarnya Foo Chuan Chin, 41, menyatakan dengan tegas bahawa dia tidak pernah bercinta dengan Tiz seperti yang sering dikatakan oleh netizen. Menurut Keith, khabar angin tersebut tidak berasas sama sekali.


“Sejak Bila Aku Couple dengan Tiz?”


“Sejak bila aku couple dengan Tiz. Aku pun tak tahu. Netizen yang lebih tahu. Tapi diri aku sendiri, yang hidup dalam badan aku, aku pun tak tahu aku couple dengan Tiz,” kata Keith sambil tertawa kecil.


Keith membuat kenyataan tersebut melalui siaran langsung di TikTok bersama Riena, di mana netizen mula membuat provokasi dengan mengatakan Keith tidak bahagia ketika bersama dengan Tiz.


“Netizen Suka Buat Cerita Dongeng”


Berang dengan tuduhan tersebut, Keith menyifatkan netizen hanya pandai membuat spekulasi dan mencipta cerita tidak benar mengenai hubungannya dengan pelakon drama popular, Nur Kasih itu.


“Sejak bila aku dengan Tiz? Mereka (netizen) ini semua pandai-pandai sahaja. Lepas tu buat cerita dongeng,” ujarnya lagi.


Pada Mei tahun lalu, aksi mesra Keith dan Tiz yang berpegangan tangan dan berpelukan dalam satu rakaman video telah mencetuskan spekulasi dalam kalangan peminat yang ingin mengetahui status sebenar hubungan mereka. Namun, Keith menjelaskan bahawa hubungannya dengan Tiz hanyalah sekadar teman rapat dan tiada istilah cinta seperti yang disangka ramai.


Hubungan Baru Keith dengan Reina Diana


Kini, Keith sedang menjalinkan hubungan cinta dengan Reina Diana. Aktres tersebut sebelum ini telah mengakui bahawa dia sudah menemui kebahagiaan bersama Keith.


Untuk pengetahuan, Keith pernah berkahwin dengan Kim Raymond pada November 2015 namun pasangan ini bercerai pada Disember 2019. Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan seorang cahaya mata, Skylar Raymond Foo, yang kini berusia tujuh tahun.


Call to Action:


Jadi, apa pendapat anda tentang pendedahan Keith ini? Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda di media sosial! Mungkin ada di antara mereka yang turut ingin tahu kebenaran tentang hubungan Keith dan Tiz. Kongsi sekarang dan mari kita lihat apa kata mereka!

Previous Post Next Post

Contact Form