“Kejutan Botol Gamat! Shakilla Khoriri Hampir ‘Gila’ Angkat 64 Kotak, Nasib Baik Dapat Bantuan”


DUGAAN PELAKON SHAKILLA KHORIRI: DARI ANGKAT 64 KOTAK KE ‘BOTTLE BLUNDER’!


Nampaknya, bintang cantik Shakilla Khoriri mengalami detik cemas dan lucu baru-baru ini. Pelakon ini, yang kini juga sibuk dengan perniagaan garlic chilli oil, terpaksa berdepan dengan masalah besar apabila lori penghantar tersalah menurunkan pesanan untuk perniagaan beliau.


Kisahnya, Shakilla yang dikenali dengan nama penuh Nurul Shakilla Mohd Khoriri, 35, telah memesan botol untuk mengisi minyak bawang putih pedas (garlic chilli oil). Malangnya, dia dan pembantunya dikejutkan dengan saiz botol yang jauh lebih kecil daripada yang dipesan.


Bayangkanlah, mereka terpaksa mengangkat 64 kotak, masing-masing berisi 280 botol saiz kecil sebelum menyedari ada yang tak kena. “Dah separuh nyawa angkat dari lori ke dalam, sekali driver salah hantar kotak. Macam nak tercabut jahitan pembedahan aku,” kata Shakilla dengan nada gurauan.


Shakilla berkongsi pengalaman ini melalui Instagramnya pada hari Rabu, dan dia tidak melepaskan peluang untuk berseloroh mengenai saiz botol yang seakan-akan botol minyak gamat. Sejak kotak-kotak itu sampai, Shakilla sudah merasakan ada sesuatu yang pelik, tetapi hanya menyangka mungkin ada perubahan kod dari pengeluar botol.


Namun, selepas lori beredar dan kotak-kotak dibuka, barulah dia sedar kesilapan itu. “Bayangkan saya dan pembantu angkat 64 kotak. Terkejut juga apabila buka semuanya botol gamat bersaiz kecil,” ujarnya kepada kami.


Dalam situasi yang boleh dianggap lucu ini, Shakilla akhirnya menghubungi syarikat pengeluar botol untuk menyelesaikan masalah dan mendapatkan penggantian yang betul. “Luculah juga bila dikenangkan. Saya terus hubungi syarikat berkenaan dan maklumkan yang pesanan salah. Dia beritahu driver lori yang tersalah hantar,” jelasnya.


Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan korang! Tentu mereka akan terhibur dengan kisah Shakilla ni.

Previous Post Next Post

Contact Form