Kembali Bersatu: Datuk Red dan Adira Suhaimi Rancang Langkah Baharu Bersama!


Khabar gembira datang dari dunia hiburan tanah air! Usahawan terkenal, Datuk Seri Adnan Abu, atau lebih dikenali sebagai Datuk Red, baru-baru ini mengumumkan bahawa dia dan bekas isteri tercintanya, penyanyi Adira Suhaimi, sedang merancang untuk bersatu kembali. Siapa sangka, selepas tempoh idah dan beberapa usaha keras, mereka kini semakin hampir untuk memulakan babak baru dalam kehidupan mereka!


Datuk Red, yang berusia 46 tahun, mendedahkan bahawa Adira, 32, kini terbuka hati untuk memberi peluang kedua selepas melihat segala usaha yang telah dilakukannya. Menurut Datuk Red, "Ya! Saya dan Adira kembali bersama. Apa yang orang ramai tengok dalam siaran langsung saya itulah sebenarnya."


Sungguh menggembirakan, Adira kini memberikan peluang baru setelah menyaksikan perubahan positif dalam diri Datuk Red. Walau bagaimanapun, mereka masih dalam proses mengenali hati budi masing-masing sebelum mengambil langkah selanjutnya. "Kami tidak tergesa-gesa. Saya tak nak cakap lebih, jika ada jodoh, InsyaAllah," tambahnya ketika dihubungi oleh kami.


Dalam pada itu, Datuk Red juga telah berbincang dengan keluarga Adira mengenai perancangan perkahwinan mereka. Mereka telah pun menetapkan tarikh yang sesuai untuk bersatu selepas Raya Aidilfitri tahun depan. "Saya sudah berbincang dengan abang Adira mengenai perkara ini. Kami sangat bersemangat untuk ke langkah seterusnya," ujarnya.


Kisah mereka kembali ceria apabila Adira menitiskan air mata ketika menyampaikan lagu "Tutur Batin" oleh Yuna Yunita, yang menyentuh hati mereka berdua. "Dari situlah bibit-bibit perkenalan kami... biasalah, dia sayangkan saya. Saya pula sekarang saham sedang meningkat naik," tambah Datuk Red dengan penuh rasa syukur.


Sebelum ini, Adira dan Datuk Red telah bercerai talak satu selepas sembilan tahun mendirikan rumah tangga pada 24 April lalu. Walau bagaimanapun, mereka tetap mengekalkan hubungan baik demi anak-anak mereka yang terdiri daripada Anggrek (6 tahun), Asan (5 tahun), Anggun (4 tahun), dan Ayob (2 tahun).


Apa pendapat anda tentang kisah cinta kedua mereka ini? Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda supaya mereka juga dapat mengetahui berita gembira ini! 🌟💖

Previous Post Next Post

Contact Form