Kisah Intan Najuwa: Alahan Hamil yang Mengejutkan dan Langsir yang Mengganggu!


Hai, pembaca setia! Ada berita menarik yang ingin kami kongsikan tentang pelakon cantik, Datin Intan Najuwa. Terbaru, Intan telah berkongsi pengalaman menarik mengenai alahan yang dia alami semasa mengandung anak pertama. Jom kita ikuti kisahnya!


Teruk Alahan Hamil: Bau Kuda dan Langsir Membuatkan Intan Muntah!

Datin Intan Najuwa, 27, baru-baru ini mendedahkan betapa teruknya alahan yang dia alami sepanjang awal kehamilannya. Memang tak sangka, alahan hamil Intan ni sampai menyebabkan dia tak boleh bau kuda langsung! Menurut Intan, sudah hampir empat bulan dia tidak ke kandang kuda kesayangannya kerana loya dengan bau persekitaran.


"Kalau sebelum ni saya biasa cium-cium kuda saya, tiba-tiba waktu tu bau kuda jadi pelik sangat. Masa tu saya belum tahu saya hamil lagi," kongsi Intan dalam siaran langsung TikToknya.


Lebih memeritkan, Intan juga beritahu dia langsung tak boleh tengok pasu bunga dan langsir di rumah. Langsir yang dah lama elok, tiba-tiba menjadi gangguan besar dalam hidupnya!


"Saya terpaksa suruh orang gaji alihkan pasu-pasu bunga dan langsir, sebab saya rasa nak muntah setiap kali tengok. Padahal, pasu tu saya sendiri yang beli dan dekorasikan," jelas Intan dengan nada sedih.


Hamil dan Rindu Kuda

Di sebalik segala kesulitan ini, Intan mengaku dia sangat merindui kuda kesayangannya dan sedih kerana sudah lama tidak bertemu dengan haiwan tersebut.


"Saya rindu sangat dengan kuda putih saya. Saya harap boleh cepat-cepat berjumpa semula," katanya dengan penuh rasa rindu.


Berita Gembira dan Fokus Baru

Pada Khamis lepas, Intan juga mempamerkan ‘baby bump’ pertamanya di Instagram, mengesahkan dia sedang hamil anak pertama bersama suaminya, Datuk Ahmad Azraf Azman. Untuk pengetahuan, pasangan ini berkahwin pada 18 Ogos tahun lalu.


Intan juga pernah memberitahu bahawa dia akan berehat sebentar dari dunia seni untuk memberi tumpuan kepada urusan rumah tangga dan keluarga.


Jangan Lupa Kongsi!

Pasti ramai yang terhibur dan teruja dengan kisah alahan unik Intan Najuwa ni, kan? Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan supaya mereka juga dapat menikmati cerita menarik ini!


Teruskan mengikuti blog kami untuk berita dan kisah-kisah menarik dari dunia hiburan dan kehidupan seharian. 😊


Apa pendapat anda tentang kisah alahan Intan? Kongsikan komen anda di bawah!

Previous Post Next Post

Contact Form