"Kontroversi Nicki Minaj di Dublin: Penggemar Marah Konsert Singkat!"


Nicki Minaj telah mengecewakan penggemarnya di Dublin dengan persembahan yang singkat dan lewat, meninggalkan ribuan peminat berasa kecewa.


Penyanyi rap terkenal, Nicki Minaj, telah menjadi buah mulut selepas persembahannya yang kontroversial di Dublin baru-baru ini. Penggemar yang menunggu dengan sabar untuk menyaksikan penyanyi mereka terpaksa menunggu lebih daripada dua jam, hanya untuk menonton persembahan yang berlangsung kurang daripada sejam.


Menurut laporan dari Mirror, penggemar tidak puas hati dengan sikap acuh tak acuh Nicki, terutamanya selepas membayar harga tiket yang tidak murah sebanyak RM400 untuk menyaksikan konsert tersebut. Kesalahan yang berlaku semasa persembahan ini adalah kali kedua setelah penyanyi terakhir kali membuat persembahan di Dublin pada tahun 2015.


Keadaan bertambah tegang apabila Nicki Minaj lewat dua jam daripada jadual persembahannya yang sepatutnya bermula pada pukul 8 malam, tetapi beliau hanya muncul pada pukul 10 malam. Penggemar yang sudah menunggu dengan penuh kesabaran kini terpaksa menunggu dalam keadaan hujan untuk menyaksikan idola mereka.


Tidak menghairankan, reaksi daripada peminat adalah negatif, dengan netizen meluahkan kekecewaan mereka di media sosial. "Persembahan yang sangat memalukan. Terlewat dua jam dan persembahan pula hanya selama 50 minit. Saya sudah hilang rasa hormat terhadap Nicki selepas apa yang berlaku pada malam itu," tulis salah seorang netizen.


Sehingga kini, pihak penganjur masih belum memberi penjelasan rasmi mengenai punca persembahan yang dipendekkan itu. Bagaimanapun, kekecewaan peminat tidak dapat dinafikan, meninggalkan banyak yang bertanya-tanya mengenai masa depan persembahan Nicki Minaj di sini.


Jika anda mengikuti berita artis dunia, pastikan untuk kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda untuk mereka turut mengetahui insiden kontroversial ini!

Previous Post Next Post

Contact Form