Kontroversi Pembedahan Sinus Rizky Febian: Hidung Mancung atau Pembedahan Plastik?


Rizky Febian, suami kepada penyanyi Mahalini, baru-baru ini menjadi tumpuan netizen selepas gambar terbaharu menunjukkan hidungnya yang lebih mancung. Apakah ini hasil daripada pembedahan plastik atau memang hanya kesan pembedahan sinus seperti yang dikatakan?


Belum lama ini, berita tentang perubahan wajah Mahalini turut menjadi topik hangat. Namun, kini netizen tertanya-tanya mengenai perubahan yang sama pada suaminya, Rizky Febian.


Menurut laporan, Rizky telah menjalani pembedahan hidung atas sebab-sebab kesihatan, terutamanya masalah sinus yang dihadapinya sejak kecil. Ayahnya, pelawak terkenal Sule, mengesahkan perkara ini ketika menjelaskan mengapa Rizky tidak dapat menyambut Hari Raya Aidiladha baru-baru ini. Mereka berdua telah pergi ke Korea Selatan untuk menjalani rawatan.


"Saya memahami bahawa pembedahan sinus tidak sepatutnya mempengaruhi bentuk hidung seseorang. Tetapi kenapa dalam kes Rizky dan Mahalini, bentuk hidung mereka berubah?" tanya seorang netizen.


Kontroversi ini menimbulkan pelbagai reaksi di media sosial, dengan ramai peminat mengutarakan kehairanan mereka mengenai perubahan bentuk hidung pasangan ini. Sesetengah mengesyaki ada kemungkinan pembedahan plastik yang dilakukan oleh Rizky, sementara yang lain lebih memilih untuk mempercayai penjelasan tentang masalah kesihatan yang dihadapi.


Bagaimanapun, apa pendapat anda mengenai perkara ini? Adakah anda percaya ini hanya kesan dari pembedahan sinus ataukah terdapat lebih banyak lagi di sebalik cerita ini? Kongsi pendapat anda di ruangan komen!


Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda untuk membincangkan isu menarik ini bersama!

Previous Post Next Post

Contact Form