Kontroversi Putus Tunang Ayu Ting Ting: Apa Sebab Sebenar di Sebalik Pisah?



GOSIP putus tunang Ayu Ting Ting dan Muhammad Fardana semakin hangat diperkatakan tanpa sebarang pengesahan rasmi dari pihak terlibat. Walaupun Ayu masih senyap mengenai perkara ini, adik Fardana, Dinar Salsa, telah memberi petanda yang membingungkan.


Dinar Salsa, melalui Instastory miliknya, tidak langsung menyebut nama Ayu, tetapi mesej yang disampaikannya cukup jelas: "Mungkin hati yang kau patahkan itu yang dicintai Allah SWT. Hati-hati apabila mematahkan hati seseorang."


Tindakan Fardana yang memadam semua foto bersama Ayu di Instagramnya turut menambah teka-teki mengenai status hubungan mereka. Meskipun ramai yang mengesahkan putusnya pertunangan ini, Ayu Ting Ting sendiri belum mengeluarkan sebarang kenyataan rasmi.


Pelakon Nikita Mirzani turut memberi sokongan kepada Ayu dengan menegaskan bahawa tidak semestinya Ayu yang bertanggungjawab atas perpisahan ini.


Sebelum ini, pada Februari lalu, Ayu Ting Ting dan Fardana mengumumkan pertunangan mereka selepas sebulan berkenalan, walaupun Fardana merupakan seorang Kolonel dalam tentera.

Previous Post Next Post

Contact Form