Laudya Cynthia Bella Akhirnya Suarakan Kebenaran Isu Isteri Ketiga Ustaz: Ini Penjelasannya!



Heboh di media sosial mengenai khabar angin yang mengatakan pelakon cantik, Laudya Cynthia Bella, telah berkahwin dengan pendakwah bebas, Ustaz Muhammad Nuzul Dzikri. Malah, gosip panas ini mendakwa Bella kini menjadi isteri ketiga kepada Ustaz tersebut.


Tidak mahu spekulasi terus berleluasa, Laudya akhirnya membuka mulut melalui sahabat karibnya, Kaditya Ayu, untuk menangkis dakwaan tersebut. Bella, yang terkenal dengan lakonan mantap dalam filem Syurga Yang Tidak Dirindukan, mengesahkan bahawa berita tersebut adalah palsu dan meluahkan rasa sedih kerana sering menjadi mangsa fitnah.


"Bella sangat kecewa dengan berita tidak benar yang viral di media sosial. Dia telah memberi izin kepada saya untuk menjelaskan keadaan sebenar kepada umum," ujar Kaditya.


Isu ini mula timbul selepas seorang pengguna Instagram memuat naik ucapan tahniah kononnya Bella dan Nuzul Dzikri telah berkahwin. Namun, pengguna tersebut kemudiannya tampil memohon maaf dan mengakui bahawa maklumat yang disebarkan tidak benar.


Sekadar informasi, Laudya pernah berkahwin dengan Engku Emran pada September 2017, namun hubungan mereka berakhir dengan perceraian pada Julai 2020.


Jadi, jangan terpengaruh dengan gosip yang tidak berasas! Jika anda rasa artikel ini menarik, jangan lupa kongsi dengan kawan-kawan supaya mereka juga tahu cerita sebenar. #LaudyaCynthiaBella #IsuGosip #KebenaranTersingkap

Previous Post Next Post

Contact Form