Lesti Kejora Umum Hamil Anak Kedua, Rizky Billar Terkejut Dapat Hadiah Kehamilan!



Khabar gembira! Pelakon Rizky Billar dan isterinya, Lesti Kejora, bakal menambah ahli keluarga mereka dengan kehadiran cahaya mata kedua. Lesti baru sahaja mengumumkan berita gembira ini, dan ternyata Rizky Billar sangat terkejut apabila menerima hadiah istimewa – alat ujian kehamilan!


Dalam sebuah program khas bertajuk Dahsyatnya 4 Tahun Perjalanan Cinta Leslar yang disiarkan di televisyen Indonesia baru-baru ini, pasangan ini mengumumkan berita kehamilan tersebut. Lesti dengan penuh bersemangat berkongsi, "Kita ada satu perkara istimewa yang ingin kita sampaikan untuk saudara Leslar Lovers."


Ketika program itu berlangsung, Lesti memeriahkan suasana dengan memberikan hadiah jam tangan sempena ulang tahun perkahwinan mereka yang keempat. Tapi kejutan sebenar datang dalam bentuk sebuah kotak yang mengandungi alat ujian kehamilan.


Rizky Billar yang terkejut berkata, "Kamu hamil? Dapat tahu dari mana? Sejak bila? Ini berita paling bahagia yang sudah lama kita nantikan. Ternyata saya dapat hadiah ini... Ya Allah, semoga kehamilan kali ini berjalan lancar, bayinya sihat, amin terima kasih."


Pasangan ini berkahwin pada 19 Ogos 2021, dan kini dikurniakan anak lelaki, Muhammad Levian Al Fatih Billar, yang sudah berusia setahun. Kini, mereka bersiap sedia untuk menyambut ahli baru dalam keluarga mereka.


Jangan lupa kongsi berita gembira ini dengan kawan-kawan anda! Semoga kehamilan Lesti berjalan lancar dan selamat. 💕👶✨

Previous Post Next Post

Contact Form