Lily Allen Dedah Rahsia Pembersihan: "Suami dan Anak-Anaklah yang Cuci Baju!"


Penyanyi terkenal Lily Allen buat pendedahan mengejutkan! Dalam satu temu bual eksklusif bersama podcast Miss Me? terbitan BBC, Lily Allen mendedahkan bahawa dia tidak pernah mencuci pakaian di rumah. Sebaliknya, tugas itu diserahkan kepada suaminya, David Harbour, dan anak-anak mereka.


Lily, 39 tahun, berkongsi bahawa dia memiliki ketakutan terhadap beberapa kerja pembersihan pakaian. "Anda mahu tahu satu rahsia? Saya tidak tahu menggunakan mesin basuh. Saya takut pakaian akan mengecut atau berubah warna, jadi saya tidak melakukannya. David dan anak-anak yang melakukan kerja pembersihan pakaian," katanya sambil ketawa kecil.


Namun begitu, Lily mengambil alih tugas menggosok pakaian. "Saya akan melakukan urusan seterika baju tetapi tidak akan membuat kerja-kerja pengeringan juga. Saya takut," tambahnya.


Penyanyi "Smile" ini juga memuji kemahiran anak sulungnya, Ethel, dalam mengendalikan mesin basuh. "Anak-anak saya memang mahir melakukan kerja-kerja rumah seperti itu. Ethel sangat mahir menggunakan mesin basuh. Saya tidak mahu mendekatinya (mesin basuh)," ujarnya.


Untuk rekod, Lily berkahwin dengan David Harbour pada 7 September 2020 namun mereka belum dikurniakan cahaya mata. Sebelum ini, Lily pernah berkahwin dengan Sam Cooper pada 2011 dan bercerai pada 2018. Mereka mempunyai dua orang anak iaitu Ethel, 12, dan Marnie, 11 tahun.


Kongsi Artikel Ini dengan Kawan-Kawan Anda!

Adakah anda juga mempunyai 'rahsia' pembersihan rumah? Kongsikan artikel menarik ini dengan kawan-kawan anda dan lihat apa reaksi mereka! Klik butang kongsi sekarang dan mari berbincang!

Previous Post Next Post

Contact Form