Lirik ‘Tutur Batin’ Buat Adira Tumpahkan Air Mata: Perasaan Sedih Yang Terpendam



Lagu "Tutur Batin" ternyata memberi impak mendalam kepada penyanyi popular, Adira, sehingga menyebabkan dia menitiskan air mata semasa menyanyikannya. Dalam sesi siaran langsung di TikTok miliknya, Adira atau nama sebenarnya Siti Adira Suhaimi, 32, yang pada mulanya tampak ceria, tiba-tiba terharu hingga menangis.


Air mata Adira mula mengalir ketika dia sampai pada lirik "sejauh mana kau mencari takkan kau temukan yang sebaik ini" dalam lagu yang dipopularkan oleh Yura Yunita. Reaksi emosinya itu telah menarik perhatian ramai, dan video tersebut kini viral di TikTok, dengan pelbagai komen simpati daripada netizen.


Rata-rata netizen menyatakan rasa simpati terhadap Adira, menyedari bahawa lagu tersebut mungkin mengungkapkan perasaan sedih yang telah lama terpendam dalam hati penyanyi ini. Ada yang berkata, "Dalam banyak ketawa, Ami (panggilan Adira) simpan rasa sedih dalam hati. Lepaskan Ami... kami doakan kamu terus kuat dan bahagia. Ami sudah biasa kuat sendiri, tapi lama-lama tewas juga dengan perasaan sedih."


Dalam video tersebut, kakak Adira, Emma, dilihat turut berada di sisi dan memberikan pelukan erat kepada adiknya. Suara anak-anak Adira juga kedengaran bertanya tentang keadaannya, namun Adira cuba berselindung dengan mengatakan bahawa matanya hanya pedih, bukan kerana menangis.


Biarpun Adira dilihat memakai pakaian yang sama seperti dalam temu bual bersama kami baru-baru ini, dia kini menjalani kehidupan baru selepas bercerai dengan bekas suami, Datuk Seri Adnan, pada 24 April lalu. Walaupun mereka tidak lagi mengikuti akaun media sosial masing-masing, hubungan baik antara Adira dan Adnan masih terjalin demi anak-anak mereka.


Adira dan Adnan sah bercerai talak satu selepas sembilan tahun berumah tangga. Hasil perkongsian hidup tersebut, mereka dikurniakan empat orang anak iaitu Anggrek (6 tahun), Asan (5 tahun), Anggun (4 tahun), dan Ayob (2 tahun).


Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan supaya mereka juga dapat mengikuti perkembangan terbaru dan memahami perasaan mendalam yang dirasai oleh Adira.

Previous Post Next Post

Contact Form