"Marsha Milan Pilih Kepercayaan dalam Perkahwinan: Jangan 'Spot Check' Telefon Suami!"


Sembilan tahun melayari bahtera perkahwinan, penyanyi Marsha Milan tidak pernah terlintas untuk memeriksa telefon suaminya. Marsha, atau nama penuhnya Marsha Milan Londoh, 39, percaya tindakan sebegitu hanya akan mengundang rasa curiga dan tidak percaya antara pasangan.


"Walaupun kami saling tahu kata laluan telefon masing-masing, saya tak pernah terfikir nak periksa. Bagi saya, kalau periksa nanti boleh mengundang rasa kurang senang dan tidak percaya di antara pasangan. Kepercayaan antara satu sama lain lebih utama," kata Marsha kepada kami.


Marsha berkongsi perkara ini selepas majlis perjanjian kerjasama antara Alternate Records & Talents dan Universal Music Malaysia yang berlangsung di Petaling Jaya pada Jumaat.


Kebimbangan Terhadap Orang Ketiga

Marsha juga tidak terlepas daripada rasa bimbang perkahwinannya diuji dengan kehadiran orang ketiga, lebih-lebih lagi dengan isu tersebut semakin menular kebelakangan ini, termasuk dalam kalangan selebriti.


Sebagai isteri, Marsha hanya mampu berdoa agar rumah tangganya dilindungi daripada anasir tidak baik.


"Kalau timbul isu macam ini, saya takut nak beri pandangan sebab sedar perkahwinan sendiri perlu dijaga. Suami saya seorang 'family man' dan dia banyak menghabiskan masa di rumah... Rasanya saya yang lebih banyak keluar atas sebab urusan kerja. Walaupun suami jarang teman saya ke majlis hiburan, dia sentiasa ambil tahu perkembangan saya dan pastikan kami ada masa bersama," jelas Marsha.


Untuk rekod, Marsha mendirikan rumah tangga dengan Mohamed Shaiful Nizam, 38, pada 31 Disember 2015.


Fokus pada Karier Nyanyian

Bercakap tentang perkembangan karier seni, Marsha memberitahu dia sedang dalam proses menyiapkan album terbaharunya yang bakal dipasarkan tidak lama lagi. Disebabkan itu, dia terpaksa menolak banyak tawaran berlakon agar fokus dapat diberikan kepada bidang nyanyian.


"Memang rindu nak berlakon tapi buat masa sekarang saya banyak tolak. Saya perlu fokus untuk siapkan album ini terlebih dahulu. Dalam album itu nanti ada pelbagai genre lagu untuk beri kelainan kepada pendengar. Saya anggap ia sebagai satu hidangan istimewa dengan pelbagai rasa," jelas Marsha.


Kongsi Artikel Ini!

Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda! Klik butang kongsi dan sebarkan kisah inspirasi Marsha Milan kepada semua. Kepercayaan adalah kunci kebahagiaan dalam perkahwinan.

Previous Post Next Post

Contact Form