"Masih Digocek di Usia 53: Zamarul Hisham Terima Godaan Walaupun Sudah Berkahwin"



Walaupun usia sudah mencecah 53 tahun, pelakon terkenal Zamarul Hisham masih menjadi perhatian ramai wanita yang tak segan-segan mengirim mesej berbaur godaan kepadanya. Wah, tak sangka kan?


Menurut Zamarul Hisham Mohamed, perkara ini sudah menjadi kebiasaan sejak awal kerjayanya sebagai pelakon. Malah, kini di usia emasnya, dia masih berdepan dengan godaan yang sama. “Memang pelik, tapi inilah realitinya. Kini, banyak pula yang minat kepada suami atau isteri orang berbanding mereka yang masih single,” ujarnya.


Beliau juga mengakui bahawa meskipun dia sudah berkahwin, godaan tetap ada. “Saya masih menerima DM (direct message) di media sosial, tapi mujurlah saya jenis yang tak suka balas DM,” tambahnya dengan nada santai.


Zamarul berkongsi perkara ini ketika ditemui pada majlis Afyaa Dari Poket Artis ke Poket Artis di Shah Alam. Memang tak dinafikan, Zamarul dulu memang terkenal dengan sikap ‘playboy’nya sebelum bergelar pelakon. Namun, dia bersyukur kerana status selebriti yang dimilikinya sekarang membantunya untuk berubah dan menjaga tingkah laku.


“Sebelum jadi pelakon, saya memang nakal dan ada sikap ‘playboy’. Tapi sejak bergelar pelakon, saya lebih berhati-hati. Saya rasa bertanggungjawab untuk menjaga nama baik dan imej saya,” jelasnya.


Zamarul Hisham mendirikan rumah tangga dengan pelakon dan penyanyi Diana Rafar pada tahun 2009. Pasangan ini dikurniakan tiga orang anak, Kashfi Haikal, 14 tahun, Kayla Reysha, 7 tahun, dan Kaydeen Haiqal, 4 tahun. Selain itu, Zamarul juga mempunyai dua anak lelaki dari perkahwinan terdahulu.


Dalam perkembangan lain, Zamarul dan Diana baru-baru ini menganjurkan siri kedua program Dari Poket Artis Ke Poket Artis 2.0. Program ini adalah hasil kerjasama dengan jenama makanan tambahan kesihatan Afyaa Sdn Bhd dan memberi manfaat kepada 20 artis veteran. Mereka bukan sahaja menerima tajaan makanan tambahan kesihatan selama tiga hingga enam bulan, tetapi juga wang tunai sebanyak RM5,000. Lebih menarik lagi, artis terpilih juga mendapat tajaan menunaikan umrah sumbangan daripada Pengerusi Lembaga Zakat Selangor, Datuk Seri Salim Abdul Rahman.


Artis-artis yang terlibat dalam program ini termasuklah Norlia Ghani, Delimawati, Azlee Senario, Harun Hashim, Mubarak Majid, Ako Mustapha, Bagio, Sathia, Mak Wan Latah, Mak Engku, Kartina Aziz, Anita Rafar, Asilah Rafar, Azila Rafar, Sahronizam Noor, Mak Jah, Kenji Sawahi, Aida Khaleda, dan Yasin Senario.


Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda supaya mereka juga tahu cerita menarik tentang Zamarul Hisham! 🌟💬

Previous Post Next Post

Contact Form