"Mason Lebih Pilih Scott: Drama Percutian Keluarga Kourtney Kardashian Ke Australia"


Dalam dunia selebriti, ada saja drama yang berlaku. Kali ini, anak sulung Kourtney Kardashian, Mason, mencetuskan perhatian apabila enggan menyertai percutian keluarga ke Australia bersama ibu dan bapa tirinya, Travis Barker. Sebaliknya, Mason memilih untuk tinggal bersama bapa kandungnya, Scott Disick.


Kourtney, yang merindui anak-anaknya, meluahkan kekecewaannya. “Saya sedih sangat bila Mason pilih untuk tidak mahu mengikuti percutian ini. Saya terpaksa berehat lama selepas bersalin, dan saya jarang berjumpa dengan anak-anak yang lain. Kalau boleh, saya nak guna masa tersebut untuk meluangkan masa bersama mereka di Australia,” katanya dalam rancangan realiti, The Kardashians.


Bagi yang tidak tahu, Kourtney melahirkan seorang anak lelaki bernama Rocky Thirteen Barker pada 1 November tahun lalu. Dia dan Travis mendirikan rumah tangga pada 15 Mei 2022 selepas setahun menjalinkan hubungan cinta. Sebelum ini, Kourtney pernah bersama Scott selama 11 tahun sebelum berpisah pada 2015. Mereka dikurniakan tiga anak iaitu Mason Dash, 15, Penelope Scotland, 12, dan Reign Aston, 10 tahun.


Memang serba salah bila berada dalam situasi Kourtney ini. Sebagai ibu, pastinya dia ingin sentiasa bersama anak-anaknya, lebih-lebih lagi setelah lama tidak bersua muka. Namun, keputusan Mason untuk bersama ayah kandungnya juga perlu dihormati.


Apa pendapat anda tentang drama ini? Adakah Mason membuat keputusan yang tepat atau patut dia ikut Kourtney ke Australia? Kongsi pandangan anda di ruangan komen!


Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! Siapa tahu, mungkin mereka juga ada pendapat menarik tentang situasi Kourtney dan Mason ini.

Previous Post Next Post

Contact Form