"Meer Nash Cerita Detik Cemas di Balik Video Muzik Terbaharunya!"


Penyanyi Meer Nash berkongsi pengalaman mencabar ketika hampir lemas semasa penggambaran video muzik terbaru beliau berjudul "Overwhelming". Lelaki berusia 28 tahun ini mengakui bahawa beliau takut air dan hampir mengalami kejadian yang memeranjatkan ketika mengambil bahagian dalam penggambaran di dalam kolam renang.


Beliau berkongsi, "Saya tidak pernah menyangka bahawa penggambaran dalam air begitu mencabar dan sukar. Saya hampir lemas dalam satu adegan di kolam renang, tetapi nasib baik ada penyelamat yang membantu saya keluar. Pengalaman ini benar-benar membuat saya berfikir untuk tidak melakukan penggambaran dalam air lagi."


Artikel:

Penyanyi popular, Meer Nash atau sebenarnya Muhammad Shahmeer Mohd Nasrul, telah mengalami detik-detik mencekam semasa merakam video muzik terbaharunya yang bertajuk "Overwhelming". Pengalaman yang beliau gambarkan sebagai mencabar berlaku ketika beliau terlibat dalam penggambaran di dalam kolam renang, walaupun beliau mengakui bahawa beliau adalah seorang yang takut air.


"Saya tidak pernah menyangka bahawa penggambaran dalam air memerlukan begitu banyak usaha dan ia sebenarnya sukar," kata Meer Nash, yang pada satu ketika hampir lemas ketika adegan tertentu. "Nasib baik ada yang selamatkan saya pada masa itu. Selepas pengalaman ini, saya pasti tidak akan mahu mengambil risiko serupa lagi."


Namun begitu, meskipun cabaran yang dihadapi, Meer Nash tetap bersemangat untuk berkongsi kisah di sebalik lagu baharu beliau yang juga merupakan pengalaman pertama beliau melancarkan lagu dalam bahasa Inggeris.


Beliau berkongsi, "Lagu 'Overwhelming' bermula daripada satu perasaan yang sangat mendalam dan peribadi untuk saya. Pada masa itu, saya sedang mengalami satu fasa kehidupan yang amat menyedihkan dan kesunyian. Hanya muzik dan sokongan daripada peminat yang membantu saya keluar dari keadaan itu."


Lagu "Overwhelming", yang mengupas perasaan terlalu berlebihan dalam konteks memberi dan menerima cinta, diharapkan dapat mencapai sambutan yang positif dari peminat tempatan dan juga menembusi pasaran antarabangsa seperti yang diimpikan oleh Meer Nash.


Call to Action:

Jangan lepaskan peluang untuk membaca kisah menarik Meer Nash dalam menghadapi cabaran dan inspirasi di sebalik lagu "Overwhelming"! Kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda untuk memberi mereka inspirasi dan cerita menarik hari ini!






Previous Post Next Post

Contact Form