"Meerqeen Raih Impian Lagi: Mercedes Benz Kedua Berharga RM600,000 Kini Miliknya!"



Penantian Berakhir, Meerqeen ‘Angkat’ Mercedes Benz Kedua Berharga RM600,000!

Hasil kerja keras dan rezeki yang tidak putus-putus, pelakon kesayangan ramai, Meerqeen, sekali lagi mencipta kejayaan dengan pembelian kereta mewah terbarunya! Pada Jumaat lalu, Meerqeen atau nama sebenarnya Muhammad Shameer Shauqeen Shaiful Izam, 23, berjaya membawa pulang sebuah lagi Mercedes Benz, kali ini model C63 yang dianggarkan bernilai RM600,000.


"Saya dapat 'buah hati' saya, akhirnya!" ujar Meerqeen dengan penuh keterujaan. Proses mendapatkan kereta impiannya ini tidak sampai sebulan, dan kini ia berada dalam genggamannya. Memang puas hati!


Meerqeen berkongsi detik manis tersebut melalui sebuah video di Instagram Ireena Deanna, memperlihatkan betapa terujanya beliau saat berfoto bersama kereta tersebut, ditemani oleh keluarga tercinta.


Ini merupakan koleksi kereta mewah kedua yang dimiliki oleh Meerqeen daripada jenama Mercedes Benz. Sebelum ini, pada November tahun lalu, beliau berkongsi kejayaan memiliki model idamannya, Mercedes Benz G Wagon yang bernilai RM1.5 juta.


Sungguh inspirasi melihat kejayaan dan kegigihan Meerqeen dalam mencapai impiannya! Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda dan jadikan ia sebagai inspirasi untuk terus berusaha mencapai impian masing-masing. 💪✨


Jom kongsikan cerita kejayaan Meerqeen ini dengan rakan-rakan anda! Klik butang kongsi di bawah dan sebarkan semangat positif!

Previous Post Next Post

Contact Form