Michael Ang Terharu Dengan Tawaran Peguam, Walau Disangka Paling Dibenci!



Satu kejutan buat pengarah terkenal Michael Ang! Baru-baru ini, Michael terpaksa menghadapi tuntutan sebanyak RM500,000 dari syarikat pengurusan, Armani Entertainment. Namun, di sebalik cabaran tersebut, dia terharu apabila ramai peguam tampil menawarkan khidmat mereka untuk membantunya.


Michael, yang kini berusia 48 tahun, mengaku dia sangat terkejut dan bersyukur dengan sokongan yang diterima. Dalam satu hantaran di Instastory miliknya, Michael meluahkan rasa terharu dan menghargai semua tawaran tersebut.


"Saya terima kasih kepada semua peguam yang sudi menawarkan khidmat mereka. Saya ingatkan saya ini orang yang paling dibenci disebabkan mulut saya yang suka membebel. Sayang anda semua," kongsi Michael penuh emosi.


Walaupun begitu, Michael mengesahkan bahawa dia sudah pun mempunyai peguam untuk menguruskan kes ini dan terpaksa menolak tawaran tambahan. Dia menegaskan, "Terima kasih sekali lagi kepada semua yang mendoakan. Saya betul-betul hargai sokongan ini, tetapi saya sudah ada wakil peguam."


Untuk pengetahuan anda, pada Rabu lalu, Armani Entertainment menuntut bayaran RM500,000 daripada Michael kerana dakwaan melanggar beberapa terma dalam kontrak mereka. Datuk KK Chua, Ketua Eksekutif syarikat tersebut, menyatakan bahawa tuntutan ini dibuat selepas mendapati Michael tidak memenuhi beberapa tanggungjawab penting dalam dua kontrak yang dipersetujui.


Teruskan mengikuti perkembangan terkini tentang isu ini dan jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda! Untuk lebih banyak berita menarik, pastikan anda sentiasa melawat blog kami.

Previous Post Next Post

Contact Form