MK Bakal Jadi Ayah! Cium Perut Isteri Sempena Ulang Tahun Kelahiran, Bakal Timang Anak Pertama?



Penyanyi rap terkenal, MK, baru-baru ini membuat kejutan yang mengejutkan ramai dengan memaparkan momen istimewa di Instagram. Dalam video yang dimuat naik sempena ulang tahun kelahirannya, MK atau nama sebenarnya Muhammad Hairi Amin, 28, seakan-akan memberi petunjuk bahawa isterinya, Siti Hajaar, sedang hamil anak pertama mereka.


Tanpa mengeluarkan sebarang kenyataan rasmi, tindakan MK mencium perut Hajaar jelas memberi petanda gembira yang dinanti-nantikan oleh peminat. Video tersebut turut menunjukkan Hajaar dengan jelas memegang perutnya yang semakin membesar, menampakkan 'baby bump' yang membanggakan.


Di akhir video tersebut, MK turut berkongsi perjalanan kerjaya seni dan orang-orang terdekat yang disayangi, sambil mengungkapkan rasa syukur yang mendalam. "Alhamdulillah untuk semua nikmat-Mu Ya Allah. Nikmat tidak terhingga. Selamanya bersyukur," tulis MK.


Sebelum ini, MK beberapa kali enggan mengulas mengenai kehamilan Hajaar, meminta orang ramai terus mendoakan mereka. Desas-desus mengenai kehamilan Hajaar mula menjadi bualan hangat selepas peminat menyedari perubahan fizikal pada Hajaar.


Untuk pengetahuan, MK dan Hajaar telah melangsungkan pernikahan pada 16 Jun tahun lalu di Ampang, Selangor.


Jangan lepaskan peluang untuk berkongsi berita gembira ini dengan rakan-rakan anda! Klik butang kongsi di bawah dan sebarkan berita bahagia ini! 🌟✨

Previous Post Next Post

Contact Form