Muaz Zabir & Wanita Misteri Dalam Kereta: Netizen Kecoh Tebak Bella Astillah!



Siapa Wanita Misteri Dalam Video Muaz Zabir?


Baru-baru ini, pelakon Muaz Zabir mencuri perhatian ramai dengan perkongsian video terbarunya di TikTok. Video tersebut memaparkan Muaz bersama seorang wanita di dalam kereta, dan lagu "Steal My Girl" oleh One Direction berkumandang. Walaupun hanya tangan wanita itu yang kelihatan, tanpa menampilkan wajah, ramai netizen sudah mula membuat spekulasi.


Apa yang membuatkan spekulasi ini semakin hangat adalah kapsyen Muaz yang ringkas – "Siapa?" Kapsyen ini seolah-olah mengundang penonton untuk meneka identiti wanita tersebut. Ramai yang mendakwa wanita itu adalah aktres Bella Astillah, berdasarkan warna kuku dan cincin yang dipakai.


Menurut netizen, warna kuku dan cincin wanita dalam video itu mirip dengan yang dipakai Bella. Ada yang berkata, "Bella Astillah sebab Bella baru photoshoot, kuku dia warna pink. Cincin sama dekat video Kitsui (iklan). Kalau tengok TikTok Bella, video dia ada pakai cincin macam ni."


Tambah menarik, Muaz juga terlibat dalam beberapa gambar mesra bersama Bella yang tersebar pada bulan Mac lalu. Walaupun Bella mengakui bahawa hubungan tersebut adalah untuk membuat suaminya, Aliff Aziz, cemburu, situasi ini menjadi semakin rumit.


Bella dan Aliff telah bercerai pada 13 Jun lalu di Mahkamah Rendah Wilayah Persekutuan, dan perkembangan terbaru ini menambah lagi warna dalam kisah percintaan dan kontroversi mereka.


Kongsi Artikel Ini!


Ingin tahu lebih lanjut tentang kisah-kisah menarik di dunia hiburan? Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! Pastikan mereka tidak ketinggalan untuk mengikuti perkembangan terkini dan spekulasi hangat dari dunia selebriti.

Previous Post Next Post

Contact Form