Muntah tak henti-henti, buah pinggang anak Eyra Hazali kering

 


Ketegangan dirasai oleh peminat-peminat selebriti apabila anak kedua Eyra Hazali, Endra Haqimie, mengalami masalah kesihatan yang serius. Sejak malam Jumaat lalu, Endra dikhabarkan mengalami muntah tidak henti-henti, dengan hasil pemeriksaan menunjukkan buah pinggangnya mengering.


Eyra, atau nama sebenarnya Hazirah Qasdina Hazali, 25 tahun, mengambil langkah mendesak dengan membawa Endra ke pusat perubatan. Beliau berkongsi berita sedih ini menerusi Instastorynya, meminta doa dari semua pihak untuk kesembuhan anaknya.


"Walaikumussalam semua. Mohon doakan Endra. Beliau tak henti muntah sejak semalam (Jumaat). Keputusan pemeriksaan menunjukkan buah pinggangnya kering sangat," tulis Eyra.


Namun demikian, Eyra tetap positif bahawa dengan rawatan yang betul, Endra akan pulih sepenuhnya seperti sedia kala. Beliau mengucapkan terima kasih atas sokongan semua yang sentiasa mendoakan kesihatan Endra.


"Dengan izin Allah, setelah rawatan seterusnya, Endra pasti akan kembali sihat. Sekarang, beliau masih dalam pemantauan doktor," katanya optimis.


Sehingga kini, usaha untuk menghubungi Eyra bagi mendapatkan perkembangan terkini mengenai Endra tidak berjaya. Beliau bersama suaminya, pemain bola sepak Haziq Nadzli dari pasukan Johor Darul Takzim (JDT), dikurniakan dua cahaya mata lelaki, Muhammad Hayder Qhalish, 4 tahun, dan Muhammad Endra Haqimie, yang kini berusia 2 tahun.


Khabar gembira pernah dikongsi oleh Eyra pada Mei lalu, yang mengumumkan kehamilan anak ketiga mereka. Semoga segala urusan dipermudahkan untuk keluarga Eyra dan Endra, dan semoga berita baik segera menyusul.


Jom kita sama-sama doakan kesembuhan Endra dan kongsi artikel ini untuk memberi sokongan kepada Eyra dan keluarga!

Previous Post Next Post

Contact Form