Nabila Huda Buang ‘Saka’ Noraini di Osaka – Memulakan Lembaran Baru


Pernah tak korang tengok pelakon yang masih terkesan dengan watak yang mereka lakonkan walaupun penggambaran dah lama habis? Nabila Huda pun tak terkecuali! Nabila, atau lebih mesra dipanggil Abil, berusia 40 tahun, memilih untuk bercuti ke luar negara sebagai cara untuk 'melepaskan' diri dari setiap watak yang pernah dibawakannya.


Menurut Nabila, percutian ke luar negara adalah seperti membuka lembaran baharu untuk dirinya. Ia membantunya bersedia untuk karya-karya yang akan datang.


"She (panggilan Nabila) dah kerja keras, pastu she bercuti... tahu-tahu sampai Osaka! She nak buang saka Noraini kat Jepun, balik nanti buka buku baru, teruskan dengan watak baru pula," kata Nabila dalam satu perkongsian di Instagram yang memaparkan video percutiannya ke Osaka, Jepun bersama keluarga.


Nabila baru sahaja selesai penggambaran drama arahan Erma Fatima bertajuk "Jangan Tinggal Abang, Dik (JTAD)" yang menampilkan barisan pelakon seperti Adi Putra, Fatiya Latiff, Elly Mazlein dan Adira Suhaimi.


Dalam pada itu, Nabila juga mengambil peluang untuk membeli belah pakaian baharu untuk watak seterusnya sepanjang percutian tersebut. "Jangan tanya kenapa percutian pendek bawak bagasi besar okay! Kita nak beli belah baju untuk karakter seterusnya kat sini saja terus. Senang!" ujarnya dengan nada berseloroh.


Nak tahu lebih lanjut tentang kisah percutian Nabila Huda dan macam mana dia bersiap untuk watak barunya? Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan korang dan sama-sama ikuti perkembangan Abil!

Previous Post Next Post

Contact Form