Netizen Serbu IG Bella Astillah, Komen Puteri Sarah Buat Ramai Terhibur... "Awak Pandai Menangis Tak?"



KETIKA isu kes khalwat Aliff Aziz dan Ruhainies sedang hangat diperkatakan, netizen turut sibuk menyerbu Instagram bekas isteri Aliff, Bella Astillah. Salah satu komen yang mencuri perhatian ramai adalah gurauan oleh rakan artis, Puteri Sarah Liyana.


"Awak pandai menangis tak?" usik Sarah dengan nada bergurau.


Bella atau nama sebenarnya, Dayang Ara Nabellah Awang Astillah, 30, baru sahaja berkongsi foto di set penggambaran drama terbaharunya. Komen Sarah itu berjaya mencuit hati ramai netizen, termasuk bekas isteri pengarah Syamsul Yusof.


"Haha win, saya tak pandai berlakon lagi-lagi bab menangis depan wartawan," kata seorang netizen yang terhibur dengan gurauan itu.


"Pelik juga bila pelakon cakap depan kamera tak pandai menangis, selama ini berlakon tak ada kamera ke apa? Keliru saya," tambah seorang lagi.


Ruhainies atau Nur Ruhainies Farehah Zainul Ilyas, 32, turut mendapat perhatian netizen apabila hadir ke mahkamah dengan senyuman ceria. Menurut Ruhainies, dia gembira dapat bertemu rakan media selepas sekian lama.


"Dia bukanlah individu yang pandai berlakon atau menangis di depan kamera," kata Ruhainies menjelaskan tingkah lakunya.


Untuk rekod, Aliff dan Ruhainies ditangkap atas dakwaan khalwat di sebuah kondominium di Kuala Lumpur pada 9 Mac lalu. Pada 20 Jun lalu, mereka hadir ke mahkamah bagi lanjutan bon jaminan dan mengaku tidak bersalah. Perbicaraan kes ini akan disambung pada 17 Oktober depan.


Terhibur dengan drama kehidupan selebriti ini? Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda supaya mereka juga boleh turut serta dalam gelak tawa ini!

Previous Post Next Post

Contact Form