Nonny Nadirah Buat Hal Lagi: Tarian Tuala Cetus Sensasi di Kalangan Netizen!


BELUM reda isu membotakkan kepala, Nonny Nadirah kembali mencetuskan perhatian ramai dengan video terbarunya di Instagram. Dalam video tersebut, seorang wanita yang mirip dengan Nonny Nadirah Zainuddin, 34, dilihat menari sambil berkemban dengan hanya sehelai tuala.


Apa yang menarik perhatian adalah aksi wanita tersebut yang membuka dan memakai semula tuala beberapa kali sambil tubuhnya membelakangi kamera. Video itu dirakam dalam bilik yang gelap dan hanya diterangi cahaya dari luar tingkap, memberikan suasana misteri dan menggoda.


Pada penghujung video, wanita tersebut sempat menunjukkan sekilas wajahnya yang memakai topeng dan kaca mata hitam, menambahkan lagi elemen misteri kepada keseluruhan rakaman. Video ini telah meraih ribuan tanda suka dan ratusan ribu tontonan hanya dalam 13 jam selepas dimuat naik.


Sebelum ini, Nonny pernah mengejutkan ramai apabila memuat naik video dirinya mencukur kepala sehingga botak pada 4 Julai lalu. Kini, selepas sekian lama mendiamkan diri, Nonny kembali dengan video-video yang mengundang pelbagai reaksi dari netizen. Ada yang berpendapat tindakan pelakon ini hanya untuk mencari perhatian, tetapi tidak dinafikan ia berjaya menarik minat ramai.


Jangan ketinggalan untuk menonton video sensasi ini dan kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! Mari sama-sama kita saksikan apa lagi kejutan yang akan dibawa oleh Nonny Nadirah di masa akan datang.


Kongsi sekarang dan jadikan topik hangat perbualan anda!

Previous Post Next Post

Contact Form