Nonny Nadirah Masih Menanti Jodoh: Pintu Hati Belum Tertutup!


Walaupun telah melalui beberapa episod perpisahan dalam hidup, pelakon dan penyanyi Nonny Nadirah tetap optimis menanti jodoh yang terbaik buat dirinya. Nonny, atau nama sebenarnya Nonny Nadirah Zainuddin, 34, menjelaskan bahawa hatinya masih belum tertutup buat lelaki.


Single Tapi Tidak 'Available'

Meskipun kini berstatus single dan janda, Nonny memberitahu bahawa dia tidak mencari teman istimewa buat masa ini. "Status saya sekarang single, janda. Tapi maaf tak 'available'," ujarnya dengan nada berseloroh.


Nonny juga berkongsi harapannya untuk bertemu jodoh yang tinggi bak menjulang ke langit, "Saya sedang menunggu putera saya daripada Allah. Nak yang tinggi cecah julang ke langit!" katanya lagi. Keyakinan dan doa menjadi pegangan Nonny, yang percaya jika tidak di dunia, pasti Allah akan memberikannya di akhirat.


Kesal Dipersalahkan Dalam Hubungan

Nonny turut meluahkan rasa kesal apabila sering dipersalahkan apabila hubungan percintaannya berakhir dengan perpisahan. Menurutnya, adalah tidak adil jika kaum lelaki hanya mencari kesalahan wanita dalam sesebuah hubungan. "Dulu saya selalu terkena, asyik saya sahaja dianggap nakal. Sekarang lelaki, hmm... Saya simpan komen saya. Jangan asyik cari salah isteri sahaja. Tolonglah," luahnya.


Perjalanan Cinta Nonny

Nonny pernah mendirikan rumah tangga dengan Mustain Adnan pada 2018, namun perkahwinan itu berakhir dengan penceraian setahun kemudian. Selepas itu, Nonny bercinta dengan aktor Niezam Zaidi, tetapi hubungan mereka juga berakhir dengan perpisahan walaupun sudah merancang untuk berkahwin.


Kontroversi Terbaru

Selepas lama menghilangkan diri, Nonny kembali mencetuskan kontroversi. Antara yang menarik perhatian netizen adalah videonya mencukur rambut dan menari sambil berkemban.


Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda! Mungkin ada yang dapat mengambil iktibar dan inspirasi daripada kisah hidup Nonny Nadirah.

Previous Post Next Post

Contact Form