Nora Danish Mengenai Perceraian dan Kehidupan Peribadi Selepas Berpisah: "Ini Permintaan Saya"


Selepas memilih untuk berpisah, Nora Danish memilih untuk tidak campur tangan dalam urusan peribadi bekas suaminya, Nedim Nazri. Pelakon berusia 42 tahun ini dengan tegas menyatakan bahawa penceraian itu adalah atas permintaannya sendiri.


"Dalam perceraian ini, saya telah memutuskan untuk tidak campur tangan dalam kehidupan bekas suami saya. Saya berharap agar tidak ada lagi yang membawa isu ini kepada saya," kata Nora atau nama sebenarnya, Nora Danish Hanif.


Mengenai spekulasi yang mengatakan dia terlihat bersama wanita lain, Nora dengan tenang menjelaskan, "Saya tidak risau jika dia terlihat bersama wanita lain kerana perceraian ini adalah atas permintaan saya. Saya memilih untuk membiarkan dia hidup dengan cara yang dia pilih. Kami berdua telah memilih jalan masing-masing."


Nora juga menegaskan bahawa mereka tidak tinggal bersama selepas perceraian ini. Hubungan mereka kini hanya terbatas pada urusan berkaitan anak.


"Kami tidak tinggal serumah dan tidak akan melakukannya selepas perceraian. Hubungan kami kini hanya terbatas pada perkara-perkara yang berkaitan dengan anak kami," tambahnya.


Nora berkongsi pandangannya ini melalui hantaran di Instastory miliknya, menegaskan sekali lagi bahawa beliau berharap untuk menjaga privasi dalam hal ini.


Bagi Nora dan Nedim, perkahwinan mereka yang berlangsung pada 30 Mac 2017 berakhir dengan perceraian pada 16 Jun lalu. Mereka dikurniakan seorang anak lelaki bernama Mohamed Neqayl yang kini berusia 6 tahun.


Sebelum ini, Nora pernah berkahwin dengan Rizal Ashram Ramli atau lebih dikenali sebagai Jejai pada tahun 2006 dan mempunyai seorang anak lelaki bernama Rayqal yang kini berusia 15 tahun sebelum berpisah pada tahun 2008.


Kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda untuk lebih banyak berita menarik!

Previous Post Next Post

Contact Form