Norman Hakim Luah Rasa Sayang Terhadap Menantu dan Madu Anak, Kongsi Detik Kelahiran Marissa dalam Kereta



Pelakon terkenal, Norman Hakim, atau lebih dikenali sebagai Mohamed Nurhakim Zaidon, 48, seringkali menunjukkan betapa mendalamnya rasa sayangnya terhadap keluarga. Tidak terkecuali, beliau meluahkan rasa kasih terhadap menantu, Ahmad Aslam dan isteri pertamanya, Misya Mazlan yang telah dianggap seperti keluarga sendiri.


Di Instagram baru-baru ini, sempena ulang tahun ke-19 anaknya, Marissa Dania, Norman berkongsi detik-detik indah serta momen penuh makna dalam kehidupan mereka sekeluarga.


Kasih Sayang Tiada Henti


Norman Hakim tidak pernah lupa mendoakan kebahagiaan Marissa Dania, menantu serta madu anak perempuannya. Menurut Norman, setiap manusia menghadapi ujian yang berbeza dan ujian tersebut mengajar mereka untuk lebih bersyukur.


"Papa sayang adik (Marissa), Aslam dan Umisya. Semua anak-anak papa. Ujian hidup kita berbeza. Doa buat kalian tidak pernah putus. Allah hadirkan hujan, ribut dan taufan sebab nak mengajar kita tentang bersyukur dalam tangis serta sujud semasa hadirnya pelangi nanti. Percaya dan yakin waktu itu akan tiba," tulisnya dengan penuh emosi.


Detik Manis Kelahiran dalam Kereta


Norman juga mengimbau kembali kenangan manis ketika menyambut kelahiran Marissa di dalam kereta. Pada masa itu, beliau dan bekas isterinya, Abby Abadi, sedang dalam perjalanan menuju ke hospital.


"Papa tidak lupa momen sambut kelahiran adik dalam kereta. Tak sempat bawa mama sampai klinik, adik dah tak sabar nak keluar. Nampak sahaja muka adik, terus lenyap panik papa. Terus hilang sakit mama bertarung nyawa lahirkan adik," kongsi Norman.


Kenangan Surat Cinta


Lebih menyentuh hati, Norman turut berkongsi kenangan menerima surat cinta dari Marissa ketika anaknya itu berusia 10 tahun. Surat tersebut menjadi simbol kasih sayang dan rindu Norman terhadap anaknya.


"Sembilan tahun lepas, papa dapat ‘surat cinta’ dari adik. Surat yang comel sangat. Bukan setakat comel tapi sangat mendalam segala maksud yang tersirat walau dicoret oleh anak berusia 10 tahun. Sayang papa pada adik dari sambut sendiri kelahiran sampai ke saat ini tak pernah berubah. Hanya mati yang akan pisahkan kasih sayang kita. Itu pun takkan terpisah sebab kita akan jumpa balik dalam kehidupan akhirat yang hakiki," ucapnya dengan penuh kasih.


Mari Kongsi Kebahagiaan Ini!


Jika anda terharu dengan cerita kasih sayang Norman Hakim terhadap keluarganya, jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda. Bersama-sama kita sebarkan cinta dan kasih sayang!

Previous Post Next Post

Contact Form