Pelakon Popular Didakwa Pukul Kekasih: Ini Kisah Sebenar!


Kecoh baru-baru ini apabila seorang pelakon lelaki terkenal didakwa memukul teman wanitanya pada 7 Julai lalu. Malam Rabu, pelakon berusia 37 tahun ini akhirnya tampil di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya untuk memberi keterangan, ditemani bapanya.


Menurut Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Shahrulnizam Ja'afar, pelakon itu tidak ditahan selepas keterangannya diambil. "Pelakon terbabit tidak ditahan dan hanya diambil keterangan," katanya ringkas.


Bukan itu sahaja, polis juga telah merakam percakapan kakak mangsa bagi membantu siasatan lanjut. "Kertas siasatan akan dikemukakan kepada pihak Timbalan Pendakwa Raya untuk arahan lanjut," tambah Shahrulnizam.


Menariknya, sebelum ini pihak polis mengalami kesukaran untuk mengesan pelakon tersebut kerana kiriman WhatsApp mereka tidak berbalas. Namun, segalanya berubah apabila pelakon tersebut akhirnya muncul bersama bapanya di balai polis.


Insiden yang berlaku di Ara Damansara, Petaling Jaya pada awal pagi Ahad itu mengejutkan ramai pihak. Mangsa, seorang wanita berusia 25 tahun, mendakwa dia dihubungi oleh pelakon berkenaan yang meminta untuk bertemu sekitar pukul 4 pagi sebelum dikasari oleh aktor tersebut.


Difahamkan, sebelum kejadian, mangsa dan kakaknya sedang keluar bersama sebelum berlaku salah faham antara dia dan pelakon tersebut. Kes ini disiasat mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan.


Jangan Ketinggalan!


Jika anda ingin tahu lebih lanjut tentang perkembangan kes ini, jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda. Klik butang kongsi sekarang dan sebarkan berita ini kepada semua! Mari kita bersama-sama mendapatkan keadilan untuk mangsa.

Previous Post Next Post

Contact Form