Pelakon Popular Didakwa Tumbuk Mata Teman Wanita di Ara Damansara


Hey guys, pernah dengar tak cerita panas terbaru ni? Seorang aktor lelaki popular yang berusia 37 tahun didakwa memukul teman wanitanya dalam satu kejadian yang berlaku di Ara Damansara, Petaling Jaya pada awal pagi Ahad. Jom kita selami kisah ini dengan lebih lanjut.


Menurut Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Shahrulnizam Ja'afar@Ismail, mangsa telah membuat laporan di Balai Polis Sea Park pada petang hari yang sama. Ceritanya, mangsa dihubungi oleh suspek yang meminta untuk berjumpa dengannya sekitar pukul 4 pagi. Namun, malangnya pertemuan tersebut bertukar menjadi satu insiden yang tidak diingini.


Suspek dikatakan telah memarahi mangsa sebelum menumbuk mata sebelah kiri dan badannya di dalam sebuah kenderaan utiliti sukan yang dipandu oleh aktor tersebut. Menurut Shahrulnizam, mangsa yang berusia 25 tahun ketika itu baru sahaja keluar bersama kakaknya sebelum dihubungi oleh suspek akibat salah faham antara mereka.


Kes ini sedang disiasat di bawah Seksyen 323 Kanun Keseksaan. Apa pun, kita doakan agar semuanya dapat diselesaikan dengan baik.


Wow, betul-betul tak sangka dengan kejadian ni kan? Apa pendapat korang tentang isu ni? Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan korang ya! Biar semua orang tahu apa yang berlaku. Stay tuned untuk update terkini daripada kami!

Previous Post Next Post

Contact Form