Pelakon Syifa Melvin Kongsi Kisah Jodohnya dengan Pemain Bola Sepak Safawi Rashid


Siapa sangka, pelakon jelita Syifa Melvin yang tak pernah minat bola sepak akhirnya menemui jodoh dengan pemain bola sepak terkenal, Safawi Rashid. Nur Syifa Atirah Amirul Melvin, atau lebih dikenali sebagai Syifa, mengakui dia sama sekali tidak pernah mengimpikan untuk berkahwin dengan seorang atlet bola sepak.


Syifa, 30, berkongsi pengalamannya melalui satu hantaran di InstaStory, di mana dia menjawab pertanyaan daripada seorang pengikut Instagramnya.


“Apakah kita boleh target nak jodoh kita siapa? Syifa dulu bola pun tak tengok, lagilah tak kenal siapa pemain bola. Tak adanya nak target bagai. Dah Allah kata tu jodoh, dengan siapa-siapa pun akan berjodoh, dah kerjaya dia pemain bola sepak, nak buat macam mana?” ujarnya.


Takdir dan Keyakinan Syifa

Syifa percaya bahawa jodoh mereka sudah tertulis sebaiknya. Menurutnya, jodoh adalah sesuatu yang telah ditetapkan oleh Tuhan dan tiada siapa yang dapat mengubahnya.


“Jodoh ni, korang perasan tak kita akan dapat yang sekufu, selevel. Kalau daddy Saif bukan jodoh Syifa, takkan terjadi akad 28.11.2022. Ingat kalau tak jodoh, memang takkan berjodoh. Kalau jodoh, pergi hujung dunia pun akan berjodoh,” jelas Syifa.


Untuk rekod, pasangan romantis ini mendirikan rumah tangga pada 28 November 2022 dalam sebuah majlis tertutup di Kuala Lumpur. Mereka kini dikurniakan seorang cahaya mata lelaki bernama Saif yang berusia tujuh bulan.


Kongsi Kisah Cinta Syifa Melvin dan Safawi Rashid dengan Rakan-rakan!

Adakah anda terinspirasi dengan kisah cinta Syifa Melvin dan Safawi Rashid? Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! Mari sebarkan keindahan cinta sejati yang tak terduga ini. Tekan butang kongsi sekarang dan biarkan mereka turut merasai keajaiban jodoh yang tak diduga! πŸŒΈπŸ’–

Previous Post Next Post

Contact Form