Peminat Hilang Fokus Tonton ‘A Family Affair’, Terkejut Dengan Perubahan Wajah Zac Efron!



Selepas lama menyepi, pelakon kacak Zac Efron kembali dengan filem baharu, A Family Affair, yang boleh ditonton di Netflix sejak 28 Jun lalu. Tetapi, kemunculan Zac, 37, dalam filem ini telah menimbulkan pelbagai reaksi daripada peminat.


Ramai penonton meluahkan rasa terganggu dan susah untuk fokus pada lakonan Zac kerana perubahan ketara pada wajahnya. Mereka merasakan wajah Zac sangat berbeza dengan zaman mudanya, hingga ada yang hampir tidak mengenalinya!


"Saya perasan wajah Zac memang lain sangat dengan yang dulu. Tak nampak macam dia langsung," komen seorang netizen. "Ingatkan dia buat pembedahan plastik untuk lebih kacak, tapi nampaknya sebaliknya berlaku. Tak boleh fokus menonton sebab sibuk tengok muka Zac yang berubah."


Perubahan pada wajah pelakon yang popular dengan filem High School Musical ini bukanlah rahsia. Zac sendiri pernah mengakui melakukan pembedahan plastik. Namun, sebab sebenar dia melakukannya adalah kerana rahangnya patah selepas terjatuh ketika berlari sambil memakai sarung kaki. Kecuaian ini membuatkan Zac tergelincir dan terhantuk bucu air pancut, lalu pengsan.


Selain Zac, A Family Affair juga menampilkan pelakon hebat seperti Nicole Kidman, Joey King, Kathy Bates, dan Ian Gregg. Jangan lepaskan peluang untuk menonton filem menarik ini!


Jika anda seronok membaca artikel ini, jangan lupa untuk kongsi dengan kawan-kawan anda. Siapa tahu mereka pun terkejut dengan perubahan Zac Efron! Tekan butang kongsi sekarang!

Previous Post Next Post

Contact Form