"Peminat Kecewa: Jennie Blackpink Didapati Menghisap Vape, Pengurusan Mohon Maaf!"


Baru-baru ini, dunia hiburan dikejutkan dengan tindakan kontroversi Jennie dari kumpulan Blackpink yang dilihat menghisap vape dalam sebuah vlog di YouTube miliknya. Video itu dengan cepat menjadi tular, mencetuskan pelbagai reaksi daripada peminat.


Dalam rakaman tersebut, Jennie, yang kini berusia 28 tahun, dilihat memegang vape berwarna hitam sambil sedang bersolek. Tindakan Jennie menghembuskan asap vape di dalam bangunan membuatkan ramai peminat kecewa dan marah.


Kejadian itu mendapat perhatian meluas sehingga video berkenaan terpaksa dipadamkan dari platform YouTube selepas mencetuskan kontroversi. Ramai peminat menganggap tindakan Jennie biadab dan tidak menghormati orang sekeliling kerana merokok di dalam kawasan tertutup, yang pastinya mengganggu keselesaan orang lain.


Menjengah ke reaksi pengurusan Jennie, Oddatelier, mereka dengan segera tampil memohon maaf atas insiden yang berlaku. Dalam kenyataan rasmi mereka, pihak pengurusan menyatakan, "Kami dengan rendah diri memohon maaf atas tindakan Jennie yang telah menimbulkan ketidakselesaan kepada semua. Jennie juga sangat menyesal dengan perbuatannya dan sudah pun memohon maaf kepada semua staf yang terlibat secara peribadi."


Jennie sendiri dilaporkan sangat menyesal dan mengambil tanggungjawab penuh terhadap tindakannya. "Saya sangat menyesal dengan apa yang berlaku dan saya berharap peminat dan semua orang yang terkesan dapat memaafkan saya. Saya berjanji akan lebih berhati-hati di masa akan datang," ujar Jennie.


Apa Kata Anda?


Apa pendapat anda tentang kejadian ini? Adakah anda setuju dengan tindakan peminat yang marah atau merasakan Jennie perlu diberi peluang kedua? Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda dan beri tahu kami pandangan anda di ruangan komen di bawah! 📢👇


#JennieBlackpink #VapeControversy #Blackpink #Oddatelier #KomenAnda

Previous Post Next Post

Contact Form