Percutian Romantis 48 Jam Bersama David Beckham: Kenangan Terindah Victoria Beckham


Victoria Beckham berkongsi kenangan manis percutian musim panasnya di Eropah pada tahun 1997 bersama suami tercinta, David Beckham.


Menerusi kapsyen dalam hantarannya, Victoria mengakui bahawa setiap saat percutian 48 jam mereka adalah pengalaman yang luar biasa dan akan sentiasa diingatnya.


"Portofino pada tahun 1997 adalah perjalanan yang sangat romantis. Saya masih ingat betapa terujanya saya berada di sana bersama David buat kali pertama. Kemesraan di antara kami memuncak dalam tempoh 48 jam itu. Ia begitu menakjubkan," luah Victoria pada Ahad.


Walau bagaimanapun, kapsyen tersebut telah menimbulkan ketidakselesaan dalam kalangan netizen yang merasakan bahawa Victoria tidak perlu berkongsi secara terbuka mengenai perkara tersebut.


"Kapsyen ghairah ini buatkan saya tidak selesa. Perlu ke untuk tulis kapsyen seperti itu? Tidak semua benda perlu dikongsikan," kata seorang netizen.


Untuk makluman, Victoria dan David telah berkahwin pada 4 Julai 1999 dan dikurniakan empat orang anak: Brooklyn, 25, Romeo, 21, Cruz, 19, dan Harper, 12.


Adakah anda mempunyai kenangan manis percutian yang ingin dikongsi? Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda dan ceritakan kenangan indah anda bersama mereka! Kongsi sekarang dan jemput mereka untuk turut membaca dan mengenang kembali detik-detik manis mereka.

Previous Post Next Post

Contact Form