Perubahan Wajah Mahalini Menjadi Bualan: Kini Mirip Lucinta Luna?



Baru-baru ini, penampilan Mahalini selepas beberapa pembedahan wajah telah mencuri tumpuan ramai netizen. Kali ini, ramai yang berpendapat bahawa penyanyi ini kini mirip dengan Lucinta Luna!


Dalam sebuah video yang viral di TikTok, ramai peminat sukar untuk mengenali Mahalini disebabkan perubahan ketara pada wajahnya, khususnya di bahagian mata dan hidung. Beberapa netizen malah mengungkapkan bahawa tanpa pengenalan, mereka mungkin tidak akan menyangka wanita ini adalah Mahalini yang sebelum ini terkenal dengan lagu "Sial".


Sebahagian peminat meluahkan kekecewaan mereka terhadap keputusan Mahalini untuk menjalani pembedahan plastik yang mengubah bentuk wajahnya. Lebih mengejutkan, ada yang menyamakan penampilannya dengan Lucinta Luna, pempengaruh media sosial yang terkenal dengan penampilan yang unik.


"Saya terkejut bila tengok dia. Kalau dia tak perkenalkan diri, mungkin saya fikir dia adalah wanita baru selesai pembedahan kelopak mata. Sekali pandang, memang macam Lucinta Luna," tulis seorang netizen.


Pada bulan Jun yang lalu, Mahalini dilaporkan telah menjalani beberapa pembedahan di Korea Selatan untuk mengubah penampilannya, termasuk di bahagian hidung, kelopak mata, dan bibir. Perubahan ini telah mengejutkan ramai peminat, yang merindui wajah lama Mahalini yang lebih semula jadi dan menawan.


Apa pendapat anda mengenai perubahan wajah Mahalini ini? Adakah anda setuju dengan pandangan netizen atau anda merasakan ini adalah pilihan peribadi penyanyi tersebut? Kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda dan beri tahu kami pendapat anda!


Kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda!

Previous Post Next Post

Contact Form