PSY Ditegur Peminat, Kurus Sangat! Terus Tak Berhenti Makan!


PENAMPILAN terkini penyanyi terkenal, PSY, yang semakin kurus mengundang pelbagai reaksi daripada netizen. Ramai yang merasakan bahawa penampilan PSY kini kelihatan lebih tua dan tidak seperti dulu.


PSY atau nama sebenarnya Park Jae-sang, 46, mengakui bahawa setiap kritikan tersebut benar-benar menjejaskan perasaannya. Terasa tertampar, PSY memutuskan untuk menambah berat badan dengan menikmati pelbagai jenis makanan termasuk sup daging khinzir.


"Selepas dikritik hebat kerana berat badan, saya dengar peminat cakap saya nampak cengkung dan tua. Sebab itu saya makan daging, kimchi, dan lada dengan penuh lahap. Saya tak dapat bezakan sama ada itu sup atau air mata saya!" kata PSY dengan nada jenaka.


PSY turut berkongsi video di media sosialnya, menunjukkan dirinya sedang menikmati makanan tersebut. Dalam pada itu, penyanyi lagu hits "Gangnam Style" ini juga memohon maaf kepada peminatnya atas kekurangannya dalam menjaga penampilan sebagai seorang bintang antarabangsa.


"Saya minta maaf kepada semua peminat, saya janji akan perbaiki diri," ujarnya dengan penuh rasa kesal.


Jom kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda! Sama-sama kita sokong PSY dalam perjalanan beliau untuk kembali sihat dan gembira. Jangan lupa untuk tinggalkan komen anda tentang pandangan anda terhadap transformasi PSY ini!


Tekan butang kongsi sekarang dan sebarkan cerita ini kepada rakan-rakan anda! Let's spread the love for PSY!

Previous Post Next Post

Contact Form