"Riena Diana: Anak Keith Foo Buat Netizen Teruja! Apakah Ini Petanda Bahagia?"


Riena Diana & Anak Keith Foo: Perkongsian Yang Menjadi Perhatian

Pelakon Riena Diana sekali lagi mencuri perhatian ramai apabila memuat naik foto bersama anak pelakon Keith Foo iaitu Skylar Raymond. Riena, atau nama sebenarnya Nur Qamarina Diana Zulreal, 27, bagaimanapun enggan mengulas lanjut tentang hantaran tersebut dan menyifatkan ia hanyalah sekadar perkongsian biasa.


"Saya tidak mahu komen apa-apa, tak ada apa pun. Ia hanya sekadar hantaran di media sosial," katanya ketika dihubungi kami.


Hantaran Di Instagram Yang Mengundang Spekulasi

Riena berkongsi foto bersama Keith atau Foo Chuan Chin, 41, dan Skylar di Instagram miliknya. Apa yang lebih menarik perhatian adalah kapsyen yang ditulis oleh Riena, iaitu 'Mine, insya-Allah (milik saya)', yang seolah-olah memberi gambaran bahawa mereka akan bersatu sebagai sebuah keluarga.


Ditanya mengenai perancangan sama ada sudah bersedia untuk meneruskan hubungan ke fasa berikutnya, pelakon drama Kampung People ini berkata dia belum bersedia untuk berkongsi kepada umum. Kata Riena, dia memohon orang ramai agar mendoakan yang terbaik buat mereka.


"Saya belum sedia lagi nak kongsi, doakanlah yang terbaik," ujarnya ringkas.


Cinta Yang Berputik Dari Set Drama

Sebelum ini, Riena mengakui dia sudah menemui kebahagiaan selepas menjalin hubungan mesra bersama Keith. Menurut aktres berkenaan, hubungan mereka mula terjalin selepas digandingkan bersama dalam sebuah drama berjudul Salju Rindu.


Untuk info, Keith sebelum ini pernah berkahwin dengan Kim Raymond pada November 2015 namun pasangan ini bercerai pada Disember 2019. Hasil perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan seorang cahaya mata iaitu Skylar Raymond Foo yang kini berusia tujuh tahun.


Jom Kongsi Berita Ini!

Apa pendapat anda? Adakah Riena dan Keith bakal bersatu sebagai satu keluarga? Mari kita doakan yang terbaik untuk mereka! Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda di media sosial. Siapa tahu, berita gembira ini mungkin membuat hari mereka lebih ceria! 😊

Previous Post Next Post

Contact Form