Ryan Reynolds Akhirnya Dedah Rahsia! Timang Anak Lelaki Selepas Setahun Berahsia



Selepas lebih setahun menyimpan rahsia, akhirnya Ryan Reynolds memecahkannya! Pelakon terkenal ini baru-baru ini mengumumkan bahawa dia dan isterinya, Blake Lively, telah dikurniakan seorang anak lelaki pada Februari lalu.


Kehadiran bayi lelaki ini pastinya sangat dinanti-nantikan oleh Ryan, yang kini berusia 47 tahun. Betapa terujanya dia apabila impian untuk menimang anak lelaki akhirnya menjadi kenyataan. Dalam satu perkongsian penuh emosi, Ryan menyatakan, “Saya nak berkongsi kepada semua, saya juga sekarang sudah ada anak lelaki. Saya sangat sayangkan dia dan saya sudah lakukan yang terbaik untuknya.”


Sebelum ini, pelakon filem Deadpool ini memang menjaga jantina anaknya dengan rapi, dan memilih untuk tidak mendedahkannya kepada umum atas alasan menjaga privasi. Namun, dalam acara gala filem terbarunya, Deadpool and Wolverine, Ryan akhirnya mengungkapkan nama si kecil tersebut—Olin.


Dalam ucapannya, Ryan turut mengungkapkan rasa terima kasihnya kepada keempat-empat anaknya—James, Inez, Betty, dan Olin—yang selalu memberikan kekuatan kepadanya. “Saya nak berterima kasih kepada keempat-empat anak saya yang selalu berikan saya kekuatan selama ini,” ujarnya dengan penuh rasa syukur.


Sekadar makluman, Ryan Reynolds berkahwin dengan Blake Lively pada tahun 2012 dan mereka kini dikurniakan empat orang anak. Sebelumnya, Ryan pernah berkahwin dengan pelakon Scarlett Johansson pada tahun 2008, tetapi mereka bercerai pada tahun 2011.


Jangan lupa kongsi berita gembira ini dengan kawan-kawan! Jom beritahu mereka tentang perkembangan terbaru dalam kehidupan Ryan Reynolds ini!

Previous Post Next Post

Contact Form