"Salman Khan Terpaksa Ambil Langkah Berani: Beli Kenderaan Kalis Peluru Setelah Jadi Sasaran Kumpulan Gangster!"



Salman Khan Terpaksa Ambil Langkah Berani: Beli Kenderaan Kalis Peluru Setelah Jadi Sasaran Kumpulan Gangster!


Heboh di dunia hiburan apabila pelakon Bollywood terkenal, Salman Khan, dilaporkan menjadi sasaran kumpulan gangster yang diketuai oleh Lawrence Bishnoi! Situasi ini sudah tentu menimbulkan kerisauan di kalangan peminat dan orang ramai.


Kisahnya, Salman Khan, yang kini berusia 59 tahun, mendakwa bahawa dia telah menjadi sasaran kumpulan gangster ini sejak dua tahun lalu. Dalam satu laporan polis yang mengejutkan sepanjang 1,735 muka surat, Salman mendedahkan bahawa Lawrence dan kumpulannya telah berusaha untuk membunuhnya dengan bantuan beberapa orang konco. Tak hanya dia, ahli keluarganya juga tidak terlepas dari ancaman yang menakutkan ini!


Lebih mengejutkan, Salman memberitahu bahawa Lawrence tidak hanya mengancam keselamatan dirinya tetapi juga keluarganya. Lawrence dikatakan telah mengugut untuk membunuh mereka, menjadikan keadaan semakin tegang.


Salman juga mendedahkan bahawa ancaman ini mungkin ada kaitan dengan insiden tembakan yang berlaku di rumahnya di Pangsapuri Galaxy, Mumbai pada April lalu. Serangan tersebut telah disahkan oleh ahli keluarga Lawrence sebagai perancangan pihak mereka.


Memandangkan keselamatan dirinya dan keluarganya dalam keadaan kritikal, Salman kini diletakkan di bawah pengawasan ketat pihak berkuasa. Dalam usaha untuk melindungi dirinya, Salman telah membeli sebuah kenderaan khas yang kalis peluru. Langkah ini jelas menunjukkan betapa seriusnya ancaman yang dihadapinya.


Kita doakan agar Salman Khan dan keluarganya selamat dan dilindungi daripada segala ancaman yang tidak diingini. Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda agar mereka juga tahu mengenai situasi terkini yang melibatkan salah seorang bintang besar Bollywood ini!


Kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda dan beri tahu mereka tentang kisah menarik ini!

Previous Post Next Post

Contact Form